Η συμπλήρωση του λαδιού του κινητήρα είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη για την ομαλή λειτουργία της μηχανής και οι ειδικοί μας λένε πως πρέπει να γίνεται κάθε 2.000 χιλιόμετρα.
Αφού ελέγξουμε με τη ράβδο μέτρησης πως η στάθμη είναι πράγματι κάτω από το ελάχιστο επίπεδο και σιγουρευτούμε πως έχουμε το κατάλληλο λιπαντικό για τον κινητήρα μας, αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής δηλαδή, τα πράγματα μετά είναι απλά.
Ξεβιδώνουμε το καπάκι του δοχείου, προσθέτουμε λίγο λάδι και ελέγχουμε ξανά τη στάθμη μέχρι να φτάσει το λάδι στο μέγιστο σημείο, προσέχοντας να μην το υπερβεί. Το όχημα οφείλει να βρίσκεται σε επίπεδο δρόμο για τη σωστή μέτρηση.
Όπως όλοι ξέρουμε, ένα χωνί διασφαλίζει πως δεν θα γίνει μαντάρα ο τόπος. Το ίδιο μπορεί όμως να γίνει και με ένα απλό κατσαβίδι! Ρίχνουμε το λάδι πάνω στον «λαιμό» του κατσαβιδιού κι αυτό οδηγείται κατευθείαν στην τρύπα του δοχείου.
Η τεχνική είναι ίδια με το κουτάλι που χρησιμοποιούν οι μπάρμαν για τα κοκτέιλ. Τι κερδίζεις με το κατσαβίδι έναντι του χωνιού; Πως είναι απείρως ευκολότερος ο καθαρισμός του.
newsbeast.gr