ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τζίγγερ: Η Κίνηση που Ταράζει την Αγορά και Αλλάζει τις Ισορροπίες

Η ελληνική αγορά χονδρικής πωλήσεων βρίσκεται σε αναβρασμό, με τις κινήσεις των μεγάλων παικτών να προκαλούν ανακατατάξεις που ενδέχεται να επηρεάσουν τις ισχυρές θέσεις των ανταγωνιστών. Το τελευταίο διάστημα, ο όμιλος Σκλαβενίτη, μέσω της αλυσίδας The Mart, έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε στρατηγική ενίσχυσης του δικτύου του, στοχεύοντας στην αύξηση των μεριδίων αγοράς του και στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας του στην αγορά.

Αυτή η κίνηση, όμως, δεν έρχεται χωρίς συνέπειες. Ο Σκλαβενίτης, που κατέχει τη δεύτερη θέση στη χονδρική αγορά, στρέφεται ευθέως προς τον κορυφαίο παίκτη, τον Παντελιάδη, που ηγείται της αγοράς με τα Metro Cash and Carry. Η ένταση στον ανταγωνισμό είναι αισθητή, καθώς οι κινήσεις του Σκλαβενίτη δημιουργούν έναν έντονο θρόισμα στη δυναμική της αγοράς και προκαλούν αλυσιδωτές αντιδράσεις σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.

Η αλυσίδα The Mart, η οποία μέχρι σήμερα αριθμεί 14 καταστήματα, προγραμματίζει επεκτάσεις, με πρώτο στόχο τα νησιά, όπου η παρουσία της μέχρι στιγμής περιορίζεται στα Χανιά και το Ηράκλειο. Αυτή η στρατηγική επέκτασης, στοχεύει στην ενδυνάμωση της θέσης του Σκλαβενίτη και στην ενσωμάτωση νέων πελατών στο δίκτυό του, φέρνοντας νέα δεδομένα στην αγορά και αναζωπυρώνοντας τη μάχη για την κορυφή.

Όμως, την ώρα που οι δύο πρωτοπόροι προετοιμάζονται για μάχες σε όλα τα μέτωπα, μία νέα δύναμη φαίνεται να αναδύεται στον ορίζοντα: ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Η κίνηση του να εισέλθει δυναμικά στην αγορά μικρής λιανικής με την εξαγορά της αλυσίδας Smart Shop μέσω της Motor Oil είναι μια κίνηση που ενδέχεται να ταράξει για τα καλά τα νερά της αγοράς.

Η Smart Shop, που διαθέτει καταστήματα εκτός των παραδοσιακών πρατηρίων βενζίνης, δεν στοχεύει στους πελάτες των σούπερ μάρκετ, αλλά απευθύνεται κυρίως σε καταστήματα ψιλικών, παντοπωλεία και άλλες επιχειρήσεις της χονδρικής αγοράς. Η παρουσία της Smart Shop μπορεί να ανακατέψει την “πίτα” των δύο μεγάλων ανταγωνιστών, προκαλώντας σημαντικές απώλειες στις παραδοσιακές διανομές και φέρνοντας μία νέα αίσθηση ανταγωνισμού στο τραπέζι.

Με την αγορά να βρίσκεται σε μία φάση ριζικών αλλαγών και στρατηγικών κινήσεων, όλοι οι παίκτες της αγοράς είναι πλέον σε επιφυλακή. Οι επόμενοι μήνες αναμένονται καθοριστικοί, καθώς οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ανταγωνιστούν όχι μόνο με τις παραδοσιακές μεθόδους, αλλά και με νέες πρωτοποριακές στρατηγικές που θα καθορίσουν την πορεία τους στο μέλλον.

Η αγορά βρίσκεται σε μία νέα εποχή ανατροπών και εξελίξεων, και είναι ξεκάθαρο ότι όποιος καταφέρει να προσαρμοστεί ταχύτερα και να εκμεταλλευτεί τις νέες ευκαιρίες, θα αναδειχθεί ως ο νικητής της νέας χονδρικής εποχής.

Με πληροφορίες απο newmoney.gr

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Γλυφάδα: Ο «Πόλεμος» της Τουρκικής Μαφίας με Δύο Εκτελέσεις Μπροστά σε Αθώους Πολίτες

Πέντε Δολοφόνοι που Παρίσταναν τους Αθώους στην Τηλεόραση

Η Αγγελική Νικολούλη έχει καταφέρει να φέρει στο…

343,8 Δισεκατομμύρια και Άλλοι 9: Οι Πλουσιότεροι στον Κόσμο το 2024 και Τα Μυστικά τους

Η λίστα του διάσημου επιχειρηματικού περιοδικού Forbes για…

Επιδότηση Ρεύματος Δεκεμβρίου: Πόσο Θα Μειωθεί ο Λογαριασμός Σας

Ανακοινώθηκε η επιδότηση για τους λογαριασμούς ρεύματος του…

Θα πάθετε μεγάλο σοκ με το σώμα της Natalija Kuznetsova

Οι δικέφαλοί της είναι πιο ογκώδεις από εκείνους…

Γιγάντιος πύθωνας εθεάθη σε πλημμυρισμένους δρόμους της Ταϊλάνδης

Οι πρόσφατες πλημμύρες στο νότιο τμήμα της Ταϊλάνδης…
contact