Το νέο Audi A4 με νέο δίλιτρο κινητήρα
Μετά το downsizing, που υιοθέτησαν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές, ήρθε η ώρα για το rightsizing.
Ο υπεύθυνος του τμήματος εξέλιξης της Audi, Ulrich Hackenberg, εξηγεί πως «περιλαμβάνει την βέλτιση χωρητικότητα, ισχύ, ροπή και οικονομία για κάθε κλάση οχήματος».
Ο νέος TFSI έχει κυβισμό 1.984 cc και αποδίδει 190 PS και 32,3 kgm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.450 μέχρι τις 4.400 rpm.
Με την μέση τυποποιημένη κατανάλωση να πέφτει κάτω από τα 5,0 lt/100 km, ο καινούργιος τετρακύλινδρος που αρχικά θα τοποθετηθεί στο Α4 που θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη (και στη συνέχεια σε άλλα μοντέλα του γκρουπ) είναι οικονομικότερος όχι μόνο από αυτόν που αντικαθιστά αλλά και από τον άμεσο ανταγωνισμό.
Η βασική αρχή λειτουργίας του είναι παρόμοια με τον κύκλο Miller, την οποία οι μηχανικοί εξέλιξαν επεμβαίνοντας στο χρόνο ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων εισαγωγής και ενσωματώνοντας την πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή.