Το «Καφέ της Χαράς» κράτησε συντροφιά στο τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Παρασκευής. Την σειρά, την οποία υπογράφουν ο Χάρης Ρώμας και Άννα Χατζησοφιά παρακολουθούν και οι δημιουργοί της.
Ωστόσο, την περασμένη Παρασκευή, η Άννα Χατζησοφιά παρατήρησε πως από το επεισόδιο έλειπαν συγκεκριμένες σκηνές οι οποίες περιλάμβαναν εικόνες με αναφορές σε σ3ξουαλική παρενόχλησης.
Η Άννα Χατζησοφιά, προχώρησε σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook στην οποία δεν έκρυβε τον εκνευρισμό της για τις «κομμένες» σκηνές».
«Τι έγινε παιδιά εκεί στον Ant1. Γιατί “ξαφρίστηκαν” χθες οι σκηνές Βάλιας – Ιάσονα; Για να μην σοκαριστεί το κοινό από την ωμότητα της σεξουαλικής παρενόχλησης; Στις μέρες μας, που γίνεται ο κακός χαμούλης» έγραψε στην ανάρτηση της η Άννα Χατζησοφιά και tagάρε τους Χάρη Ρώμα, Νίκο Ψαρρά και Έφη Ρασσιά.
Τι έγινε παιδιά εκεί στον ΑΝΤ1. Γιατί “ξαφρίστηκαν” χθες οι σκηνές Βάλιας – Ιάσονα; Για να μην σοκαριστεί το κοινό από…
Δημοσιεύτηκε από Anna Xatzisofia στις Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2021
Λίγη ώρα αργότερα, η σεναριογράφος επανήλθε με νέα ανάρτηση στην οποία ενημέρωνε για την επικοινωνία που είχε με τον σταθμό.
«Τώρα με πήραν από το κανάλι και μου είπαν ότι ήταν άγριες οι σκηνές σκηνοθετικά για τις 9μμ, που βλέπουν παιδιά και απαγορεύει το ΕΣΡ τέτοια προσέγγιση. Επίσης ότι είχαν συνεννοηθεί με την παραγωγή και τον σκηνοθέτη και το ξαναμόνταραν εκείνοι. Δεν ξέρω γιατί εγώ και ο Χάρης Ρώμας δεν είχαμε ενημερωθεί από το σκηνοθετικό» έγραψε η Άννα Χατζησοφιά.
Τώρα με πήραν από το κανάλι ΑΝΤ1 και μου είπαν ότι ήταν άγριες οι σκηνές σκηνοθετικά για τις 9μμ, που βλέπουν παιδιά και…
Δημοσιεύτηκε από Anna Xatzisofia στις Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2021
«Είναι κρίμα να μην βλέπει η κοινωνία το θράσος του θύτη στην χυδαία προσπάθεια του να ενοχοποιήσει το θύμα του. Γιατί είναι σύνηθες ως τακτική. Κάποιους λόγους είχαμε οι δημιουργοί όταν τα γράφαμε. Και σίγουρα δεν ήταν λόγοι τηλεθέασης!», σχολίασε φανερά εκνευρισμένος ο Χάρης Ρώμας.
Πληθώρα ηθοποιών, κατέκρινε το γεγονός στα σχόλια τα οποία «άφησε» κάτω από την ανάρτηση της Άννας Χατζησοφιά.