ΚΟΣΜΟΣ

Τι σκαρφίστηκε εστιάτορας ώστε να φέρει κόσμο και κάνει γνωστό το μαγαζί του

H εμπνευσμένη ιδέα που είχε μία ιαπωνική αλυσίδα εστιατορίων

Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν το κοινό, πολλοί επαγγελματίες καταφεύγουν σε μεθόδους άλλοτε δόκιμες και άλλοτε όχι.

Χαρακτηριστική ήταν παλαιότερα η έμπνευση επιχειρηματία στην Αυστραλία, στο Café 51, ο οποίος για να δελεάσει τους πελάτες του, είπε πως εάν έκαναν τατουάζ με το λογότυπο του εστιατορίου, εκείνος θα τους πρόσφερε γεύματα εσαεί.

Αυτή τη φορά μία εξίσου εμπνευσμένη ιδέα -με αμφίβολα όμως επιχειρηματικά αποτελέσματα- είχε μία ιαπωνική αλυσίδα εστιατορίων, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να καταναλώσουν τα προϊόντα της, θέτοντας παράλληλα χρονικό όριο για την προσφορά την οποία λανσάρει τις τελευταίες ημέρες.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr

 

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Ο Ρέι Ντάλιο προειδοποιεί για Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου πολέμου που θα περιλαμβάνει…

Ισραήλ: «Εγκαταλείψτε άμεσα την Τουρκία»

Το Channel 12, επικαλούμενο δήλωση της κυβέρνησης, μετέδωσε…

Έφθασε η ώρα…που οι προφητείες των Γερόντων, γίνονται πραγματικότητα;

Γέροντας Αθανάσιος: Την κατάσταση που βιώνει τον τελευταίο…

«Στόχος μας ολόκληρος ο πλανήτης»: Τι έλεγε ο ηγέτης της Χαμάς το 2022

Ο 78χρονος συνιδρυτής της Χαμάς “εκτόξευε” απειλές όχι…

Οι 5 αλλαγές που έρχονται σε συντάξεις – επιδόματα

Οριστικοποιήθηκαν οι διατάξεις του ασφαλιστικού -για την απασχόληση…

Ελαιόλαδο: Πόσο θα κρατηθούν στα ύψη οι τιμές

Ακριβό, τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο, θα παραμείνει…

Λωρίδα της Γάζας: Σκηνές που πραγματικά θέλεις κουράγιο για να τις δεις…

Σκηνές γροθιά στο στομάχι! Βίντεο που ήρθε στο…
contact