Στην αρχή, η Πέτρα ήταν άσπρη, αλλά η παράδοση λέει ότι μαύρισε, απορροφώντας τις αμαρτίες των πιστών -στην πραγματικότητα πρόκειται περί οξυγόνωσης του μετεωρίτη ύστερα από τη μακραίωνη έκθεσή του στην ατμόσφαιρα της γης.
Πριν την εξάπλωση του Ισλάμ στην περιοχή, υπήρχε η λατρεία της Μεγάλης Μητέρας (όπως είπαμε), γνωστής ως Al’Lat (πολύ κοντά στο ‘Αλλά(χ)’!!!). Πρόκειται περί μίας τριπλής σεληνιακής Θεότητας, η λατρεία της οποίας έχει περάσει και στο σημερινό Ισλάμ –και όχι μόνο κατ’ όνομα- αφού οι ιμάμηδες που προσέχουν το προσκύνημα της Μέκκας, ονομάζονται Beni Shaybah, που σημαίνει: οι γιοι της αρχαίας μητέρας.
Η Θεότητα αυτή λατρευόταν ως μια Μαύρη Πέτρα και η πέτρα καλυπτόταν από ένα πέπλο, ακριβώς όπως συμβαίνει και σήμερα στην Κάαμπα. Ίσως γι’ αυτό να υποχρεώνουν τις γυναίκες τους οι Μωαμεθανοί να φοράνε μπούργκα…
Η Θεότητα – Πέτρα αντιπροσωπεύει τις φάσεις της σελήνης: η Q’re για την ημισέληνο, η Al’Uzza, η «δυνατή» για την πανσέληνο και η Al’Menat η «σοφή» για το τέταρτο ή τη σκοτεινή σελήνη. Η Ισλαμική παράδοση αναγνωρίζει τις τρεις αυτές Θεότητες, αλλά τις αναφέρει ως «κόρες του Αλλάχ».
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η Κάαμπα είναι ευθυγραμμισμένη με τις φάσεις της σελήνης και συγκεκριμένα με την ημισέληνο και με την ανατολή της Αφροδίτης ή κατ’ άλλους του Κανώπου, που είναι το φωτεινότερο άστρο μετά τον Σείριο.
Να γιατί οι Άραβες έχουν ως έμβλημα την Ημισέληνο και εμφανίζεται συχνά πυκνά δίπλα της και το «άστρο»!
Συνεχίζουμε με ακόμα ένα απόσπασμα από το βιβλίο «Σεληνο-μονοθεϊσμός», για να διαπιστώσουμε πόσο σημαντική ήταν η λατρεία της Πέτρας προ του Ισλάμ, την οποία λατρεία και συνέχισε ο Μωάμεθ, ενδύοντάς την με το «Σαρακηνό» ένδυμα!
«Ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός (675 – 749 μ.α.χ.χ.) ανέφερε ότι και στον καιρό του ακόμη, η Μαύρη Πέτρα έφερε ίχνη της κεφαλής ‘μιας Σημιτικής Αφροδίτης’(!!!).
» Ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός γνώριζε αραβικά, αλλά έγραψε στα ελληνικά. Η μεταφορά του «Κaaba» στα ελληνικά ήταν «Kabar» (Καμπάρ – Κουμπάρ). Ο Ιωάννης χρησιμοποίησε τον ίδιο όρο «Xabar» για τη Μαύρη Πέτρα που ήταν τοποθετημένη στην Κάαμπα».
Δηλαδή, ως «Μεγάλη» είναι η Κάαμπα – Ιστάρ / Αφροδίτη – Πέτρα – Σελήνη!!!! Δεδομένο αυτό! Άλλο τι λένε σήμερα… Επίσης, η πέτρα αυτή είχε σκαλισμένη πάνω της τη μορφή της Θεάς. Ίσως γι’ αυτό την έσπασαν σε κομμάτια, για να μη φαίνεται το θρησκευτικό «παρελθόν» της…
«Ο John Tolan αναφέρει ότι ο Βυζαντινός χρονικογράφος του 8ου αιώνα Γεώργιος Μοναχός έλεγε ότι οι Μουσουλμάνοι λατρεύουν ‘τον θεό… τη Σελήνη και την Αφροδίτη’», καταλήγει σ’ αυτό το σημείο το κείμενο του βιβλίου, αναφερόμενο σ’ αυτό που είχε γράψει ο Γεώργιος Μοναχός και το οποίο συμπεριέλαβα στην αρχή του άρθρου.
Οι αναφερόμενοι στο κείμενο από το βιβλίο «Σεληνο-μονοθεϊσμός»:
*Ο Al-Mas‘udi (896 – 956 μ.α.χ.χ.), ήταν ένας Άραβας ιστορικός και γεωγράφος, που ισχυριζόταν ότι είχε γεννηθεί στη Βαγδάτη αλλά ότι ήταν απόγονος ενός συντρόφου του Μωάμεθ.
*Ο Ιbn Isḥaq, ο «γιος του Ισαάκ, (πέθανε το 767 ή το 761) υπήρξε Άραβας Μουσουλμάνος ιστορικός, ο οποίος περισυνέλεξε ιστορίες και θρύλους σχετικά με το βίο του Μωάμεθ.
* Ο Αl-Ṭabarī (839 – 923 μ.α.χ.χ.) υπήρξε ένας σημαντικός Πέρσης λόγιος, ιστορικός και εξηγητής του Κορανίου, ο οποίος έγραψε στα αραβικά.
* Ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός (περ. 676 – 4 Δεκεμβρίου 749) ήταν Σύριος μοναχός και ιερέας. Ήταν εικονολάτρης.
Πολέμησε με σφοδρότητα τους εικονομάχους αυτοκράτορες Λέοντα Γ’ τον Ίσαυρο και Κωνσταντίνο τον Κοπρώνυμο.
*Ο John Victor Tolan είναι ιστορικός θρησκειών και ασχολείται με τα ζητήματα των σχέσεων Ισλάμ – Δύσης κατά το Μεσαίωνα.
Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα