Πέρα από το χαμηλό βάρος, η McLaren έδωσε έμφαση και στην υπόλοιπη μηχανολογική συγκρότηση του αυτοκινήτου, εφοδιάζοντάς την με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το RaceActive Chassis Control II στην ανάρτηση, τα ειδικά κινούμενα αεροδυναμικά πάνελ, καθώς και σπέσιαλ ελαστικά. Διαθέτει επίσης ότι πιο ακραίο υπάρχει σε αυτοκίνητο δρόμου σε ότι αφορά τα φρένα, με τους κεραμικούς της δίσκους να χρειάζονται μία ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία για να κατασκευαστούν.
Στο εσωτερικό τα πράγματα έχουν κρατηθεί εντελώς μινιμαλιστικά και αγωνιστικά, με αρκετό carbon fiber και δέρμα Alcantara, ενώ όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εντελώς γυμνό από οτιδήποτε κρίθηκε περιττό. Όσοι το επιθυμούν πάντως μπορούν να το εφοδιάσουν με διάφορα “κανονικά” συστήματα, όπως αισθητήρες παρκαρίσματος, ή ένα πανάλαφρο αλλά ιδιαίτερα αποδοτικό ηχοσύστημα της Bowers&Wilkins που ζυγίζει μόλις 7,32 κιλά.
Οι πελάτες έχουν να επιλέξουν μεταξύ πέντε χρωμάτων για το αμάξωμα με κάποιες λεπτομέρειες (όπως οι εξαπίστονες δαγκάνες ή τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός να έχουν άλλο χρώμα για έντονο κοντράστ), ενώ και στο σαλόνι όσοι καταφέρουν να την αποκτήσουν έχουν την δυνατότητα να την “ντύσουν” όπως αυτοί νομίζουν.Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα
Σελίδες 1 2