Honda
Η Honda κάνει τα οχήματα να τείνουν να είναι μικρότερα, πιο πρακτικά και αυτά αποτελούν χαρακτηριστικά που προσελκύουν τις γυναίκες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι γυναίκες έχουν 32% περισσότερες πιθανότητες από τους άνδρες να επιλέξουν ένα μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας.
Volkswagen
Οι άντρες μπορεί να προτιμούν τα Audi, αλλά οι γυναίκες είναι 56% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Volkswagen. Και πάλι βλέπουμε την τάση το γυναικείο κοινό να έλκεται από τα πιο απλοϊκά και πρακτικά οχήματα, όπως αυτά που κάνει η γερμανική μάρκα, σε αντίθεση με τις επιδόσεις και την ταχύτητα μηχανήματα που κατασκευάζει η «αδερφή» εταιρεία της Audi.
Hyundai
Οι γυναίκες αποτελούν ένα επιβλητικό 67% όσον αφορά το ποσοστό που επιλέγει ένα Hyundai.
Kia
Οι γυναίκες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιλέξουν ένα αυτοκίνητο Kia, σε αντίθεση με τους άνδρες, υποδεικνύοντας ότι παρά τις γενικές διαφορές μεταξύ των οχημάτων Hyundai και Kia, οι γυναίκες επιλέγουν την Kia. Αυτό που τα κάνει τόσο ελκυστικά; Ας πάρουμε για παράδειγμα το Rio. Οι παλαιότερες εκδόσεις του φαίνονταν φθηνές και όντως ήταν, αλλά πρόσφατα μοντέλα, όπως αυτό του 2013, έχουν αρχίσει να δείχνουν την ίδια λάμψη σε χαμηλή τιμή. Επίσης, οι γυναίκες σκέφτονται με μια άλλη προοπτική, όταν πρόκειται για επενδύσεις, όπως το ότι αγοράζοντας ένα Kia Rio, αυτό διαθέτει ένα ευρύχωρο πίσω κάθισμα για μελλοντικά παιδία, κι έτσι αποτελεί ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.
Πηγή: newsauto.grΔείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα
Σελίδες 1 2