Μία σειρά «καυτά» ερωτήματα θέτει προς τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης, με αφορμή τις αντιανταγωνιστικές πρακτικές των ασφαλιστικών και πολυεθνικών εταιρειών,- όπως τις χαρακτηρίζει ο τελευταίος- οι οποίες οδηγούν τα συνεργεία αυτοκινήτων σε αφανισμό.
Όπως περιγράφει ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τα τελευταία δύο χρόνια, είκοσι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεργασία με τέσσερεις πολυεθνικές εταιρείες (CARGLASS, GLASSDRIVE, AUTOGLASSFIT, ΦΙΛΗΣGLASS), υποχρεώνουν τους έλληνες ιδιοκτήτες ασφαλισμένων οχημάτων, με προδιατυπωμένους όρους στα ασφαλιστήρια συμβόλαια, τους οποίους ο ασφαλισμένος συχνά αγνοεί, να απευθύνονται, εφεξής, για την αντικατάσταση και επισκευή των κρυστάλλων των οχημάτων τους στις παραπάνω πολυεθνικές εταιρείες, διαφορετικά δεν τους παρέχεται καμία ή περιορισμένη μόνο ασφαλιστική κάλυψη.
Ο κ. Παναγούλης εξηγεί, ότι εξαιτίας της παραπάνω πρακτικής, «μεγάλος όγκος της εργασίας των ελληνικών συνεργείων έχει συρρικνωθεί, με αποτέλεσμα να απειλούνται με κλείσιμο οι μόνες ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται παραδοσιακά στην Ελλάδα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας».
Με αφορμή λοιπόν τα παραπάνω, ο κ ρωτά τον αρμόδιο υπουργό εάν προτίθεται να παρέμβει άμεσα «κατά της αθέμιτης, παράνομης και καταχρηστικής αυτής πρακτικής που συρρικνώνει καθημερινά την εγχώρια συντήρηση και επισκευή οχημάτων προς όφελος ξένων πολυεθνικών εταιρειών», σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προβεί το υπουργείο για να διασώσει τις μικρές επιχειρήσεις και τις θέσεις εργασίας του προσωπικού και τέλος εάν προτίθεται (ο υπουργός) να κάνει άμεσα χρήση του Νόμου 3959/2011 προκειμένου να επιληφθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού για τη διαφύλαξη των αρχών αυτής.