Μία ομάδα ανθρώπων, στην γειτονιά του Muharrem, ο οποίος γεννήθηκε κωφάλαλος και ζει στην Κωνσταντινούπολη, του έκανε μία πολύ γλυκιά και τρυφερή έκπληξη.
Οι άνθρωποι αυτοί, έμαθαν κρυφά την νοηματική γλώσσα και κάποια συγκεκριμένη μέρα του έκαναν την έκπληξη, όταν συναντώντας τον, αυτοί άρχισαν να τον χαιρετούν και να συζητούν μαζί του εις άπταιστη νοηματική.
Η πρωτοβουλία ανήκε στην Samsung και τη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett που πέρασαν ένα μήνα μαθαίνοντας τους γείτονες του Muharrem τη γλώσσα των κωφάλαλων. Όλη η προσπάθεια κινηματογραφήθηκε και προβάλλεται ως καμπάνια της Samsung για το νέο τηλεφωνικό της κέντρο, σχεδιασμένο για την εξυπηρέτηση των κωφάλαλων.
Το συγκινητικό βίντεο γυρίστηκε στα τέλη Δεκεμβρίου ωστόσο δόθηκε στην δημοσιότητα πριν μία εβδομάδα και έγινε αμέσως viral με 3.000.000 θεάσεις μέχρι σήμερα.