Oi εταιρείες πανάκριβων εσώρουχων δεν μπορούν να πιστέψουν ότι οι πωλήσεις των προϊόντων τους εκτοξεύτηκαν τις ημέρες που επικράτησε πανικός στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, λόγω της άφιξης της κακοκαιρίας.
Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Daily Mail, οι Αμερικανίδες επέλεξαν να αγοράσουν τα καλύτερα εσώρουχα, αγοράζοντας μέσω του Ιντερνέτ πανάκριβες μάρκες.
Οι μάρκες που έκαναν θραύση είναι οι Myla , La Perla και Kiki de Montparnasse . «Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες εσωρούχων είχαν την τιμητική τους τις τελευταίες μέρες», όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος Lyst.
Για την Daily Mail, την ώρα που οι περισσότεροι κάτοικοι των βορειοανατολικών πολιτειών στις ΗΠΑ προμηθεύονταν ρύζι και άλλα προϊόντα μακράς διάρκειας από τα σούπερ μάρκετ για να αντιμετωπίσουν την επέλαση της χιονοθύελλας Juno, πολλές Αμερικανίδες σκέφτηκαν να ενισχύσουν την σέξι εικόνα τους, αγοράζοντας στιλάτα και πανάκριβα εσώρουχα.
Πρώτα στην προτίμησή τους ήρθαν τα μαύρα δαντελένια εσώρουχα ενώ οι πιο ρομαντικές επέλεξαν σατέν εσώρουχα στο χρώμα της σαμπάνιας. Εκτός από στηθόδεσμους, οι Αμερικανίδες έβαλαν γερά το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν και ζαρτιέρες.