Την εποχή της ταινίας που την έκανε διάσημη, το «Βασικό Ένστικτο» θυμήθηκε η Σάρον Στόουν και περιέγραψε άγνωστες λεπτομέρειες.
Η διάσημη ηθοποιός έδωσε συνέντευξη στο τεύχος Μαρτίου του Instyle και περιέγραψε το πώς κράτησε όλα τα ρούχα από την ταινία επειδή δεν πληρώθηκε αρκετά – τα 500.000 δολάρια ήταν ένα μικροσκοπικό ποσό σε σύγκριση με τα 14 εκατομμύρια δολάρια που πήρε ο συμπρωταγωνιστής της, Μάικλ Ντάγκλας.
Η σεξοβόμβα είπε επίσης πως συμμετείχε στην επιλογή του λευκού μίνι φορέματος με το ασορτί παλτό από την σκηνή της ανάκρισης, όπου – όπως θυμούνται όλοι – άνοιξε τα πόδια της χωρίς να φορά εσώρουχο.
Πώς από βαρετή η σκηνή έγινε παγκοσμίως γνωστή
«Όλα τα κοστούμια της ταινίας είχαν αυτό το αποτέλεσμα» άρχισε η Σάρον Στόουν που μίλησε με τη συγγραφέα Τζένιφερ Φέρις. Αναφερόμενη στο λευκό φόρεμα, είπε ότι είχε ένα αίσθημα που παρέπεμπε στον Άλφρεντ Χίτσκοκ. «Φυσικά, το πιο αξιομνημόνευτο ήταν το λευκό φόρεμα και το παλτό που φορούσα στη σκηνή της αίθουσας ανάκρισης» είπε η ηθοποιός. «Θυμάμαι ότι ρώτησα τον σκηνοθέτη, Πολ Βερχόφεν, τι ήθελε να φορέσω γι’ αυτή τη σκηνή. Μου είπε χαριτολογώντας: ‘Δεν με νοιάζει ακόμη κι αν φοράς ζιβάγκο και τα μαλλιά σου είναι πιασμένα σε κότσο’. Οπότε κι εγώ του απάντησα: ‘Καλά, γιατί αυτό σκεφτόμουν’».
Το φόρεμα σχεδίασε η Έλεν Μιρόζνικ και η σκηνή είχε στηθεί ώστε να είναι βαρετή, με την Σάρον Στόουν να κάθεται σε μία καρέκλα στο μεγαλύτερο μέρος , ωστόσο ο σκηνοθέτη βρήκε έναν τρόπο να την κάνει ενδιαφέρουσα. «Η ταινία ήταν ένας θρίλερ και σταματούσαμε τη δράση για να παρακολουθήσουμε εμένα να κάθομαι ακίνητη σε μια καρέκλα, οπότε σκέφτηκα πως ο κόσμος θα βαριόταν».
Γιατί έβγαλε το εσώρουχο
«Όταν γυρίζαμε το σημείο (όπου η Κάθριν ξεσταυρώνει τα πόδια της), ο σκηνοθέτης μου ζήτησε να βγάλω το εσώρουχό μου γιατί είπε ότι το λευκό αντανακλούσε το φως. Έτσι και έκανα. Και ο διευθυντής φωτογραφίας μου είπε ότι δεν μπορούσαν να δουν τίποτα. Εκείνες τις ημέρες, οι οθόνες ήταν πολύ λιγότερο εξελιγμένες από ό,τι είναι τώρα, οπότε ακόμη και όταν μου την έπαιξαν τη σκηνή, δεν είδα κάτι» είπε η Σάρον Στόουν. Αλλά όταν είδε την ταινία πριν από την κυκλοφορία της, μπορούσε να δει πολύ περισσότερα.
«Θα ήταν πολύ πιο δίκαιο και λογικό να το είχαν δείξει πρώτα σε μένα μόνο, αλλά ήταν μέρος της ταινίας και είμαι σίγουρη πως δεν ήθελαν κάποια νέα ηθοποιό να αντιδράσει υπερβολικά και να τους πει τι να κάνουν. Έτσι, μίλησα με το δικηγόρο μου, ζύγισα τις επιλογές μου και μετά πήρα την απόφαση να επιτρέψω να μείνει η σκηνή. Κοιτάζοντας πίσω σε αυτό, εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήταν η σωστή επιλογή για την ταινία ακόμη κι αν μου πήρε λίγο χρόνο για να καταλήξω σε αυτό το συμπέρασμα».
Στην πρεμιέρα της ταινίας ήταν με την φίλη της, Φέι Νταναγουέι. «Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που τελείωσε. Στο θέατρο ήταν εντελώς αθόρυβο και η Φέι με άρπαξε από το χέρι και μου είπε: ‘Μην κουνηθείς’. Τελικά το πλήθος άρχισε να ζητωκραυγάζει και η Φέι είπε: «Τώρα είσαι μεγάλο αστέρι και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Πραγματικά ένιωσα τη ζωή μου να αλλάζει εκείνη τη στιγμή» είπε η Σάρον Στόουν.
Κράτησε όλα τα ρούχα της ταινίας – Ήταν στο συμβόλαιό της
Αναφερόμενη στην γκαρνταρόμπα της ταινίας, είπε: «Δεν μπορούσα α πιστέψω πόσο συναρπαστικό ήταν και όλα τα απίστευτα κοστούμια που φτιάχνονταν μόνο για μένα. Έβαλα στο συμβόλαιό μου ότι μπορώ να κρατήσω τα ρούχα. Ο κόσμος πίστευε ότι ήμουν τρελή, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν πληρωνόμουν τόσο καλά σε σύγκριση με τον συμπρωταγωνιστή μου. Έβγαλα 500.000 δολάρια. Ο Μάικλ πήρε 14 εκατομμύρια δολάρια. Οπότε το να κρατήσω τα κοστούμια μου ήταν κάτι πολύ έξυπνο».
Η Μιρόζνικ την πήγε στο Rodeo Drive και της είπε: «Μπορείς να διαλέξεις ότι θέλεις για τον χαρακτήρα σου. Εκείνη την εποχή, η ιδέα πως θα μπορούσα να πάω σε ένα από αυτά τα πολυτελή καταστήματα όπου ένα πορτοφόλι κοστίζει 20.000 δολάρια και να μην αισθάνομαι σαν απατεώνας, με ξεπερνούσε. Έτσι, το να μπω πραγματικά στο Hermès και να αγοράσω μια κρεμ πασμίνα από κασμίρι ήταν μια καταπληκτική στιγμή. Την έχω ριγμένη επάνω μου την πρώτη στιγμή που εμφανίζεται η Κάθριν στην ταινία. Με βοήθησε αμέσως να νιώσω τον πλούτο και τη δύναμη που είχε αυτός ο χαρακτήρας».
iefimerida/