Ολοένα και περισσότεροι οργανισμοί του εξωτερικού, παραλληλίζουν τον τρόπο που άλλαξε το διαδίκτυο τη ζωή μας, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, με όσα φέρνει η Εικονική Πραγματικότητα στην καθημερινότητά μας: από τον τρόπο που εργαζόμαστε και παίζουμε, μέχρι τον τρόπο που εκπαιδευόμαστε και κάνουμε διακοπές.
Οι εφαρμογές της Εικονικής όσο και της Επαυξημένης Πραγματικότητας είναι πάμπολλες, και όσο η τεχνολογία βελτιώνεται και ο κόσμος εξοικιώνεται με τη νέα τεχνολογία, θα τις βλέπουμε μπροστά μας. Ωστόσο, υπάρχουν ήδη 3 μεγάλες βιομηχανίες που ήδη μπαίνουν στην εποχή του Virtual Reality…
Η Εικονική Πραγματικότητα στη Μεσιτεία
Μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που μεταμορφώνεται από την Εικονική Πραγματικότητα, είναι το Real Estate.
Σε πολλές πόλεις του εξωτερικού, οι αγοραστές και ενοικιαστές ακινήτων, δεν καταφέρνουν καν να δουν από κοντά το σπίτι στο οποίο ετοιμάζονται να ζήσουν, είτε επειδή είναι πολύ μακριά, είτε επειδή δεν έχουν καν το χρόνο να το επισκεφθούν. Έτσι περιορίζονται στο να παρακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο των ακινήτων που ίσως περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους εκεί…
Σκεφθείτε όμως να μπορούσατε να δείτε – έστω εικονικά – το ακίνητο, να περιηγηθείτε στα δωμάτια, να βγείτε ακόμα και στην αυλή του μελλοντικού σας σπιτιού για να δείτε τη θέα.. και όλα αυτά από το σαλόνι του σπιτιού σας! Αυτό ακριβώς προσφέρει η Εικονική Πραγματικότητα, και ήδη πολλές μεσιτικές εταιρείες στην Αμερική, την Ευρώπη και το Ντουμπάι, προσφέρουν στους πελάτες τους να δουν σπίτια σε Virtual Reality, πριν αποφασίσουν να τ’ αγοράσουν.
Η Εικονική Πραγματικότητα στα Παιχνίδια
Μια άλλη βιομηχανία που μεταμορφώνεται ριζικά, είναι αυτή του Gaming. Οι παιχνιδομηχανές που έχουν μπει σχεδόν σε όλα τα σπίτια του ανεπτυγμένου κόσμου, αποτελούν τη βασική πηγή ψηχαγωγίας κυρίως για τους μικρούς, αλλά πολλές φορές και για μεγάλους. Η πρόσφατη διάθεση στην αγορά του Playstation VR, άλλαξε ριζικά το παιχνίδι, δίνοντάς του μια πρωτόγνωρη μορφή, που εκατομμύρια gamers περίμεναν : να μπουν μέσα στο παιχνίδι, και να νιώθουν πώς είναι στην «πραγματικότητα» ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού!
Και δεν είναι μόνο το PSVR, αλλά και το Oculus Rift, το HTC Vive, το Samsung Gear VR, το Google Daydream και όλα τα VR Headsets που υποστηρίζουν τα εκατοντάδες VR Games που υπάρχουν στην αγορά.
Η Εικονική Πραγματικότητα στον Τουρισμό
Ένας από τους βασικούς ενδοιασμούς που έχουν οι άνθρωποι όταν προγραμματίζουν ταξίδια, είναι πως δεν ξέρουν ποτέ τί πρόκειται να δουν σε έναν τουριστικό προορισμό, πριν φτάσουν σε αυτόν. Καλές οι φωτογραφίες και τα βίντεο που βλέπουμε στο διαδίκτυο, αλλά ποτέ δεν βιώνουμε την πραγματική αίσθηση ενός αξιοθεάτου πριν το ζήσουμε από κοντά…
Η Εικονική Πραγματικότητα δεν αναμένεται να πάρει τη θέση της «Πραγματικής Πραγματικότητας», και σίγουρα η εμπειρία ενός ταξιδιού δεν θα συγκρίνεται ποτέ με υποκατάστατα. Το ίδιο σίγουρο όμως είναι πως η Εικονική Πραγματικότητα μπορεί να μας μεταφέρει εκεί όπου θέλουμε να ταξιδέψουμε, να δούμε έστω και εικονικά τα αξιοθέατα, τα ξενοδοχεία που σκεφτόμαστε να διανυκτερεύσουμε, ακόμα και τα μπαρ και τα εστιατόρια που εξετάζουμε να επισκεφθούμε.
Ήδη μεγάλες αεροπορικές εταιρείες αλλά και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Τουρισμού, προσφέρουν VR εμπειρίες μέσα από τις οποίες ο χρήστης νιώθει σαν να βρίσκεται στον εκάστοτε προορισμό.
Συνεργάτης Fnews – vrnews.gr