Δεν κατάφερε απλώς να αναρριχηθεί στην κορυφή της φετινής λίστας του Forbes με τις πιο καλοπληρωμένες τραγουδίστριες, αλλά το έκανε και με άκρως εντυπωσιακό τρόπο.
H «Queen B», κατά κόσμον Μπιγιονσέ Νόουλς, διπλασίασε τις περσινές αποδοχές της αγγίζοντας τα 92.000.000 ευρώ και κατέκτησε επάξια την πρώτη θέση της λίστας αφήνοντας με διαφορά πίσω της τις υπόλοιπες συναδέλφους της. Το τεράστιο αυτό ποσό συγκεντρώθηκε κατά κύριο λόγο από την επιτυχημένη περιοδεία της, με συνολικά 95 σταθμούς που της απέφεραν κατά μέσο όρο 2.000.000 ευρώ έκαστος, καθώς επίσης από τα χρυσά διαφημιστικά deals που έχει με μεγάλες εταιρίες, αλλά και το άλμπουμ της που κυκλοφόρησε πέρυσι τον Δεκέμβριο.
Στη 2η θέση, με σημαντική διαφορά από την Μπιγιονσέ, βρέθηκε η 24χρονη Τέιλορ Σουίφτ, ο τραπεζικός λογαριασμός της οποίας αυξήθηκε κατά 51.000.0000 ευρώ μέσα στην προηγούμενη χρονιά. Σημαντική άνοδο στη λίστα πραγματοποίησε και η Πινκ, η οποία ανέβηκε από την 8η θέση, στην οποία ήταν το 2013, στην 3η θέση, με έσοδα 42.000.000 ευρώ. Την πρώτη πεντάδα της ετήσιας κατάταξης συμπληρώνουν η 26χρονη Ριάνα και η 30χρονη Κέιτι Πέρι, με ετήσιες αποδοχές 38.000.000 ευρώ και 32.000.000 ευρώ αντίστοιχα.
Η Τζένιφερ Λόπεζ, με 30.000.000 ευρώ, κατέλαβε την 6η θέση, τη στιγμή 8που η Μάιλι Σάιρους και η Σελίν Ντιόν «ισοβάθμησαν» με κέρδη 29.000.000 ευρώ έκαστη. Οσο για τη Lady Gaga, κατρακύλησε από τη 2η θέση του 2013 στην 9η θέση φέτος, με απολαβές ύψους 26.000.000 ευρώ, καθώς το νέο της άλμπουμ «ArtPop» δεν κατάφερε να έχει την επιτυχία των προηγούμενων «The Fame» και «Born this way». Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι η Μαντόνα, η οποία πέρυσι βρισκόταν στον «θρόνο» της λίστας, δεν κατάφερε να εξασφαλίσει φέτος μια θέση στη δεκάδα, την οποία συμπλήρωσε η Μπρίτνεϊ Σπίαρς με αποδοχές μόλις 16.000.000 ευρώ.
Η σύνταξη της λίστας από τους ειδικούς του «Forbes» έγινε κατόπιν υπολογισμού του εισοδήματος της καθεμιάς σταρ προ φόρων για το διάστημα Ιούνιος 2013 – Ιούνιος 2014, βάσει πωλήσεων άλμπουμ, εισιτηρίων από συναυλίες, διαφημίσεων και πωλήσεων εμπορευμάτων, στοιχεία που αντλήθηκαν από συνεντεύξεις με μάνατζερ, δισκογραφικές εταιρίες και εταιρίες διοργάνωσης συναυλιών.