Προβληματισμένος εμφανίστηκε ο Γιώργος Κιμούλης μετά την ανακοίνωση της Ακροπόλ Α.Ε., με την οποία έκανε γνωστό ότι η παραγωγή «Θεσμοφοριάζουσες», στην οποία πρωταγωνιστούσε ο ηθοποιός, ματαιώνεται, επειδή, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δεν έτυχε της ανάλογης ανταπόκρισης από το κοινό, με αποτέλεσμα η μέχρι σήμερα οικονομική ζημία να είναι μεγάλη και να μη μας επιτρέπει τη συνέχισή της».
Ο πρωταγωνιστής, με ανάρτησή του στο facebook, τοποθετήθηκε όσο πιο κομψά μπορούσε, αναφέροντας μάλιστα αριθμούς, οι οποίοι για τον ίδιο δεν δικαιολογούσαν την απόφαση της εταιρίας. «Ενα σχόλιο ως απλή διευκρίνιση. Διά του λόγου το ασφαλές: σε 37 παραστάσεις η παραγωγή αποδεδειγμένα είχε κόψει πάνω από 16.000 εισιτήρια σχεδόν! Αυτό λέγεται “μη ανταπόκριση του κόσμου”; Δεν νομίζω. Πόσοι θίασοι φέτος που περιόδευαν στην επικράτεια έκαναν σε 37 παραστάσεις πάνω από 16.000 εισιτήρια; Ισως όμως ο κ. Κιρκινέζος, που μας προειδοποιεί πως θα συνεχίσει να παράγει καλλιτεχνικό έργο πιστός στο όραμά του για παραστάσεις υψηλού επιπέδου, να γνωρίζει καλύτερα» έγραψε αναφερόμενος στον επιχειρηματία του Ακροπόλ, ο οποίος έκρινε ότι θα έπρεπε να ματαιωθούν οι υπόλοιπες προγραμματισμένες παραστάσεις, αφού δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει οικονομικά.
Ολα άρχισαν με την ενέργεια του Διονύση Τσακνή να καταγγείλει τη σύμβασή του με τον Φάνη Κιρκινέζο και να απαγορεύσει τη χρήση της μουσικής στην παράσταση, μέσω εισαγγελικής εντολής.
Η ανακοίνωση
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο συνθέτης, γνώριζε ότι ο επιχειρηματίας είχε αθετήσει τις υποχρεώσεις του και «προς τον μεταφραστή Κ. Γεωργουσόπουλο, τον διασκευαστή Γ. Κιμούλη, τη χορογράφο Ε. Γεροδήμου και τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές».
Η απορία του Γιώργου Κιμούλη, όπως την εξέφρασε μέσω του ποστ του, ως προς το ότι οι συντελεστές θα πληρωθούν κανονικά τα χρωστούμενά τους ήταν η εξής: «Αφού στην ανακοίνωσή του δηλώνει πως “οι συμβατικές του υποχρεώσεις προς τους συνεργάτες και συντελεστές της παράστασης θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο” (sic), γιατί ματαιώνει τις υπόλοιπες παραστάσεις; Ούτως ή άλλως τα ίδια χρήματα υποτίθεται θα δώσει είτε συνεχιστούν είτε κατέβει. Κανείς εκ των συντελεστών δεν έχει συμφωνήσει να πληρώνεται με την παράσταση», για να καταλήξει -προβληματισμένος- πως «εκτός και εάν (κι εδώ αρχίζω ν’ ανησυχώ) δεν έχει σκοπό τελικά να τηρήσει την πιο πάνω υπόσχεσή του πως “θα ικανοποιήσει όλους στο ακέραιο”. Δεν θέλω να το πιστέψω».