Αντιδράσεις έχει προκαλέσει απόφαση της Βουλής η οποία αναρτήθηκε στην Διαφάνεια και αφορούσε στην επιμήκυνση των συμβάσεων πέντε πολυτελών οχημάτων για τέσσερις έως έξι μήνες.
Το γεγονός αυτό δεν θα αποτελούσε είδηση, ωστόσο, κινήθηκαν υποψίες εξαιτίας του γεγονότων πως τα οχήματα αυτά είναι «χρεωμένα» σε πρώην βουλευτές.
Συνεπώς, δημιουργήθηκε το ερώτημα εάν αυτοί οι βουλευτές εξακολουθούν να κάνουν χρήση των οχημάτων που πληρώνει η Βουλή, δηλαδή οι… φορολογούμενοι.
Πρόκειται, σύμφωνα με το Έθνος, για τους πρώην βουλευτές της ΝΔ Μαριέττα Γιαννάκου και Κ. Παπασιώζου και τους πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Πέμυ Ζούνη, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και Α. Τριανταφυλλόπουλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι βουλευτές αρνήθηκαν κατηγορηματικά τις υποψίες, διαβεβαιώνοντας πως έχουν παραδώσει τα οχήματα από το 2012, αμέσως μετά τις βουλευτικές εκλογές.
Το γεγονός επιβεβαίωσε και η αρμόδια υπηρεσία του Σώματος και ο υπογράφων τις αποφάσεις κ. Θ. Παπαϊωάννου, ο οποίος απέδωσε την αναγραφή των ονομάτων τους στις συμβάσεις σε εκ παραδρομής λάθος.
Το εν λόγω περιστατικό πάντως φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της διαχείρισης αλλά και του κόστους των εκατοντάδων αυτοκινήτων που μισθώνει η Βουλή για «υπηρεσιακές ανάγκες».
Το κόστος leasing για τους βουλευτές φθάνει τα 1.200 ευρώ το μήνα για κάθε όχημα, επιβαρύνοντας το ταμείο της Βουλής και άλλα κρατικά ταμεία, ιδιαίτερα από τη στιγμή που προβλέπεται μίσθωση οχήματος για όλους ανεξαιρέτως του βουλευτές, ακόμα και γι αυτούς που δεν κάνουν χρήση του συγκεκριμένου κοινοβουλευτικού δικαιώματος, οι οποίοι υπολογίζονται γύρω στους 30.
Σε ότι αφορά στα υπηρεσιακά οχήματα, στο Κοινοβούλιο επικρατούν συνθήκες «ομερτά». Σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρόκειται για 15 περίπου οχήματα που εξυπηρετούν «υψηλόβαθμα στελέχη» καθώς και αποστολές επισήμων από το εξωτερικό.