Πυρετωδώς έχουν αρχίσει οι εργασίες για την κατασκευή του νέου Τιτανικού, ο οποίος αναμένεται να κάνει το παρθενικό του ταξίδι το 2018.
Το όνειρο ενός Αυστραλού πλοιοκτήτη γίνεται πραγματικότητα και το σχεδόν πιστό αντίγραφο του πιο γνωστού πλοίου στην ιστορία της ναυσιπλοΐας, ο Τιτανικός, θα είναι έτοιμος το 2018. Δεν θα ταξιδέψει όμως στον Ατλαντικό, κινδυνεύοντας να συγκρουστεί με παγόβουνο όπως είχε συμβεί το 1912, αλλά στις ζεστά νερά του Ινδικού Ωκεανού.
Ο Τιτανικός 2 θα είναι το αποτέλεσμα της έμπνευσης του Αυστραλιανού δισεκατομμυριούχου Κλάιβ Πάλμερ και της εταιρίας του Blue Star Line. Στόχος είναι η δημιουργία ενός πιστού και πλήρως λειτουργικού αντιγράφου, αν και αυτός δεν θα μπορέσει να επιτευχθεί πλήρως αφού το νέο πλοίο θα πρέπει να έχει τέσσερα μέτρα μεγαλύτερο πλάτος από το πρωτότυπο, καθώς έτσι επιβάλλουν οι διεθνείς κανονισμοί. Ακόμη ένα στοιχείο που θα το διαφοροποιεί από το ιστορικό σκαρί, είναι ότι οι επιφάνειες θα είναι συγκολλημένες και όχι καρφωμένες μεταξύ τους.
Με μήκος 270 μέτρα και ύψος 53, το βάρος του νέου πλοίου θα ανέρχεται στους 40.000 τόνους. Το πλοίο θα έχει πολύ περισσότερες σωσίβιες λέμβους και όλα τα σύγχρονα συστήματα διάσωσης που επιβάλλουν οι διεθνείς κανονισμοί. Πάντως, για αισθητικούς λόγους στο ένα κατάστρωμα θα υπάρχουν βάρκες όμοιες με εκείνες που είχε το ιστορικό πλοίο.
Όπως δήλωσε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρίας Blue Star Line, James McDonald, ο νέος Τιτανικός θα είναι ένα πολύ σύγχρονο πλοίο, με εξελιγμένα συστήματα GPS και πολύ σύγχρονα ραντάρ, και γενικά οτιδήποτε πρέπει να έχει ένα πλοίο του 21ου αιώνα.
Το στοιχείο που θα διατηρηθεί θα είναι οι τρεις θέσεις επιβατών, δηλαδή πρώτη, δεύτερη και τρίτη. Το νέο σκαρί θα έχει εννέα πατώματα και 840 καμπίνες, συνολικής χωρητικότητας 2.400 επιβατών, και καμπίνες για τα 900 μέλη του πληρώματος. Το πλοίο θα διαθέτει πισίνα, χαμάμ και γυμναστήριο.
Στο παρθενικό ταξίδι του θα σαλπάρει από το κινεζικό λιμάνι Jiangsu με προορισμό το Ντουμπάι.
Παναγιώτης Λυμπερόπουλος – www.fnews.gr
Πηγή: www.independent.co.uk