Δισκοπωλεία και video clubs
Η χαρά που έφερνε η απόκτηση του νέου cd από τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη (για να μην αναφέρω τους δίσκους και τις κασέτες και πάω πολλά πολλά χρόνια πίσω) ήταν ένα πολύ δυνατό συναίσθημα. Ήξερες ότι θα είχες στην κατοχή σου όλα τα τραγούδια του και φυσικά τον ίδιο στο εξώφυλλο ή κάποια ευφάνταστη ιδέα του. Το ίντερνετ φαίνεται πως σκότωσε τα ολόκληρα άλμπουμ μουσικής που διαλέγαμε στα δισκοπωλεία της γειτονιάς και τα ίδια τα δισκοπωλεία φυσικά. Για να μην αναφερθώ στους ανθρώπους που δούλευαν σε αυτά και με τους οποίους μοιραζόμασταν μουσικές αγάπες και μουσικά «κολλήματα».
Σήμερα μπαίνοντας σε κάποιο μουσικό site βρίσκεις το χιτ που σου αρέσει και το «κατεβάζεις» ή το αποκτάς με ένα πολύ μικρό χρηματικό ποσό. Βέβαια σε αυτή την εξαφάνιση έπαιξε ρόλο και η οικονομική κρίση. Δύσκολα κάποιος διαθέτει 20 ή 30 ευρώ για να αγοράσει ένα cd, στο οποίο τελικά θα παίξει ξανά και ξανά 1 ή 2 τραγούδια.
Την ίδια τύχη έχουν και τα video clubs, αν και κάποια το παλεύουν ακόμα. Κανείς δεν θα πάει πια να νοικιάσει μια ταινία που θέλει να δει γιατί απλά θα την «κατεβάσει» από το διαδίκτυο. Μέσα σε λίγο χρόνο θα δει στην οθόνη του τους αγαπημένους του ηθοποιούς χωρίς να νοιάζεται ότι αν δεν επιστρέψει την ταινία την επόμενη μέρα θα πληρώσει εξτρά για την καθυστέρηση.Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα