Οι μηχανικοί του Hitler ανέπτυξαν κάποια από τα πλέον φιλόδοξα projects μυστικών υπερόπλων, τα οποία και ξεκίνησαν να παράγουν πολλές δεκαετίας πριν το κάνουν οι εχθροί του Τρίτου Ράιχ.
Ένα από τα συγκεκριμένα project ήταν το «ιπτάμενο φτερό» ή το Horten Ho 229, που έμοιαζε με τα υπερσύγχρονα στελθ βομβαρδιστικά της αμερικανικής αεροπορίας του σήμερα (!).
Ήταν γνωστό σαν το «Μυστικό όπλο του Hitler» και είχε σχεδιαστεί να μεταφέρει 900 κιλά βομβών, ενώ πέταγε στα 49.000 πόδια με ταχύτητα 965 χλμ την ώρα.
Εφοδιασμένο με δύο turbojet κινητήρες, δύο κανόνια και ένα ρουκετοβόλο R4M ήταν το πρώτο στελθ στην ιστορία, μόλις το 1944.
Εδώ βλέπετε ένα Horten Ho 229 να πετά πάνω από το Göttingen της Γερμανίας.
Σύμφωνα με το ινστιτούτο Smithsonian, ο Nazi επικεφαλής της Luftwaffe, Hermann Göring πλήρωσε μισό εκατ. μάρκα στους αδελφούς Reimar και Walter Horten για να κατασκευάσουν του αεροσκάφος.
Αν και το αεροσκάφος δεν έλαβε μέρος σε καμία μάχη, είναι αυτό πάνω στο οποίο βασίστηκε το σύγχρονο στελθ βομβαρδιστικό των ΗΠΑ.
«Η γιαγιά των έξυπνων βομβών – Η Fritz X ραδιόφωνο-καθοδηγούμενη βόμβα»
θεωρείται η γιαγιά των έξυπνων βομβών, με την Fritz X του 1,5 τόνου εκρηκτικής ύλης, να είναι εφοδιασμένη με ραδιοπομπό ο οποίος και οδηγούσε την βόμβα στον στόχο της.
Σύμφωνα με την αμερικανική Αεροπορία, η Fritz X μπορούσε να περάσει από 28 ίντσες θωράκισης ενώ κατευθύνονταν από τα 20.000 πόδια ύψος.
Μόλις έναν μήνα μετά την κατασκευή της, βύθισε το ιταλικό πολεμικό Roma τον Σεπτέμβριο του 1943.
Η Fritz X δεν χρησιμοποιήθηκε αρκετά στις μάχες, γιατί μόνο λίγα αεροσκάφη ήταν σχεδιασμένα έτσι ώστε να μπορούν να την μεταφέρουν.
Τηλεκατευθυνόμενη νάρκη αρμάτων
Η τηλεκατευθυνόμενη νάρκη αρμάτων των Nazi με την ονομασία «Γολιάθ», κάθε άλλο πάρα μεγάλη ήταν.
Μεταφέρονταν σε ένα μικροσκοπικό τανκ, το οποίο κινούμενο με δύο υλεκτροκινητήρες και με την χρήση joystick μετέφερε 100 κιλά εκρηκτικών δίπλα από ένα εχθρικό τανκ, τα οποία και πυροδοτούσαν, καταστρέφοντας τον στόχο.
Φτιάχτηκαν πάνω από 7.000 Γολιάθ.
Messerschmitt Me 163 Komet: Το αεροσκάφος με κινητήρα jet
To πρώτο αεροσκάφος με κινητήρα jet, κινούνταν με 480 χλμ γρηγορότερα από το πιο γρήγορο αεροσκάφος του εχθρού. Έως τα τέλη της δεκαετίας του ’30, οι Γερμανοί είχαν αναπτύξει το Messerschmitt Me 163 Komet, ένα jet, με ταχύτητα άνω των 1.100 χλμ την ώρα, την ίδια περίοδο που το αμερικανικό P-51 Mustang δεν πέταγε με πάνω από 700 χλμ την ώρα.
Κατασκευάστηκαν πάνω από 300 Komet, εφοδιάστηκαν με δύο κανόνια των 30 mm, όμως η σπουδαία τεχνολογία τους ήταν ευχή και κατάρα μαζί.
Το αεροπλάνο ήταν τόσο γρήγορο που δεν το έπιαναν τα εχθρικά αντιαεροπορικά αλλά και τόσο γρήγορο που δεν μπορούσε να χτυπήσει τα αργά αεροσκάφη των συμμάχων.