Σε 108,2 εκατ. ευρώ αναμένεται να ανέλθουν τα έσοδα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, σύμφωνα με την πρόβλεψη του επιχειρησιακού σχεδίου του ΟΛΠ, που εγκρίθηκε τη Δευτέρα από το Διοικητικό Συμβούλιο.
Μάλιστα, το 2015 εκτιμάται ότι θα αυξηθούν στα 117,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη του ΟΛΠ αναμένεται να υποχωρήσουν στα 7,3 εκατ. ευρώ εφέτος, από 8 εκατ. το 2013 και το 2015 να αυξηθούν σε 13,75 εκατ. ευρώ.
Το 2018, αναμένεται να αυξηθεί το ετήσιο αντάλλαγμα παραχώρησης που καταβάλει στον Οργανισμό Λιμένα Πειραιά η ΣΕΠ ΑΕ, θυγατρική της κινεζικής Cosco, για τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά , από 34,1 εκατ. ευρώ το 2013 σε 80,1 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο του οργανισμού υπό την παραδοχή ότι το διακινούμενο φορτίο στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ θα καταγράψει μεσοσταθμική αύξηση κατά την πενταετία κατά 16%, καταλήγοντας το 2018 στα επίπεδα των 4,5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια (από 2,5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια το 2013) τα έσοδα του ΟΛΠ από το αντάλλαγμα παραχώρησης θα σημειώνουν μέση ετήσια αύξηση 19%.
Την ίδια ώρα ο προβλήτας Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ με έσοδα που αναμένεται να φτάσουν φέτος τα 26,8 εκατ. ευρώ, εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει ζημιές της τάξης των 10,4 εκατ. ευρώ. Η διαχείριση του προβλήτα Ι αναμένεται να παραμείνει ζημιογόνος για όλη την πενταετία. Στην κρουαζιέρα προβλέπεται μείωση επιβατών της τάξης του 10% το 2014 και από το 2015 και μετά αύξηση 4,5%, εκτίμηση που αιτιολογείται ως ο μέσος ρυθμός ετήσιας αύξησης 2008-2013, συν 1% λόγω της δημιουργίας της νέας θέσης Αγ. Νικολάου το 2016 και επιπλέον 1% το 2017 λόγω της δημιουργίας νέων θέσεων από τη νότια επέκταση.