Generated by pixel @ 2018-11-15T17:51:21.798449
Mετά την παρουσίαση της νέας σειράς 3 της BMW, οι Βαυαροί κατά την προσφιλή τους συνήθεια παρουσίασαν την plug-in υβριδική εκδοχή του μοντέλου πού ακούει στο όνομα 330e Sedan.
Σε αυτήν έχει ενσωματωθεί όλη η νέα τεχνολογία eDrive της εταιρείας που συνδυάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12,0 kWh, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα TwinTurbo Power Technology και βέβαια ηλεκτροκινητήρα.
Η αποδιδόμενη ισχύς από τον δίλιτρο κινητήρα φτάνει τους 184 ίππους, ενώ αυτή του ηλεκτροκινητήρα είναι σταθερή στους 69 ίππους, αλλά μπορεί στιγμιαία να φτάσει και τους 109 ίππους. Σύμφωνα με την BMW η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 252 ίππους, ενώ η ροπή τα 42,8 kgm.
Παράλληλα υπάρχει και η λειτουργία XtraBoost, η οποία είναι διαθέσιμη με την υποχρεωτική επιλογή του προγράμματος Sport, αλλά και κατά το kickdown. Κατά τη λειτουργία αυτή, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει προσωρινά μέχρι και 41 επιπλέον ίππους, οι οποίοι βρίσκονται «αποθηκευμένοι» στη μπαταρία υψηλής τάσης. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το XtraBoost είναι διαθέσιμο ακόμη και στην ελάχιστη κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η νέα 330e Sedan φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 230 km/h.
Με την αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 110 km/h αν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα hybrid, ενώ με την επιλογή του προγράμματος Electric φτάνει τα 140 km/h. Να σημειώσουμε εδώ ότι η αυτονομία κίνησης με τη χρήση μόνον του ηλεκτροκινητήρα είναι 60 χιλιόμετρα, που είναι κατά 50% μεγαλύτερη σε σχέση με αυτήν του προηγούμενου μοντέλου.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, οι μετρήσεις που έγιναν με βάση το νέο πρωτόκολλο WLTP δίνουν μια κατανάλωση της τάξης του 1,7l/100km με τη μέση εκπομπή ρύπων να κυμαίνεται στα 39 gr CO2/km.
Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2019.
drive.gr