Τρία πρόσωπα πέρασαν την πόρτα του εφέτη ανακριτή Λάρισας προκειμένου να καταθέσουν στοιχεία για την υπόθεση του δυστυχήματος στα Τέμπη.
Πρόκειται για τον πρόεδρο του σωματείου μηχανοδηγών ΟΣΕ Κώστα Δεληγούνια, τον πρόεδρο του επιχειρησιακού σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train Νίκο Λάζου, και τον πρόεδρο της πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών Γιάννη Ντίτσα.
Ο καθένας από την μεριά του κατέθεσε στοιχεία, έγγραφα και ανακοινώσεις των σωματείων που αφορούσαν καταγγελίες και άλλα αιτήματα των εργαζομένων για διάφορα προβλήματα που υπήρχαν κατά καιρούς στον ΟΣΕ.
Στόχος του ανακριτή, ο οποίος συνεχίζει την διαδικασία της έρευνας, είναι να συγκεντρώσει επιπλέον στοιχεία που θα ρίξουν φως στην υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη, να κατανοηθούν τα αίτια του δυστυχήματος και να αποκαλυφθούν οι ευθύνες.
Από τα Τέμπη στο «μπάχαλο»
Νέα στοιχεία επικαλούνται οι μηχανοδηγοί, αποκαλύπτοντας πως δεν άλλαξαν και πολλά με την «επιστροφή των τρένων στις ράγες», παρά την τραγωδία στα Τέμπη.
Ο Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει ένα κυριολεκτικό «μπάχαλο» στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης.
Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα ο κ. Γενηδούνιας καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Την ίδια ώρα, παραμένουν τα χειρόγραφα σημειώματα.
Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι η φωτογραφία με το Δελτίο Ειδοποίησης, το οποίο είναι χειρόγραφο.