«Μοιράσου το για να το σταματήσεις» είναι το σύνθημα πίσω από την πρωτότυπη πρωτοβουλία που κάνει το γύρο του κόσμου μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Πρόκειται για ένα βίντεο που μικραίνει κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου κάθε φορά που ένας χρήστης το μοιράζεται μέσω της προσωπικής του σελίδας.
Η καμπάνια Share it to end it (Μοιράσου το για να το τελειώσεις) οργανώθηκε από το Συνασπισμό ενάντια στον Εκφοβισμό σε Παιδιά και Νέους (CABCY), την εταιρία μάρκετινγκ JWT Singapore και τη διαφημιστική εταιρία XM Asia.
Στόχος της είναι η πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με τον εκφοβισμό και κατ’ επέκταση η συντονισμένη προσπάθεια καταστολής του φαινομένου.
Το βίντεο που θα δείτε εδώ είναι η αρχική εκδοχή των 100 δευτερολέπτων. Με κάθε share στην επίσημη ιστοσελίδα της καμπάνιας shareittoendit.com το βίντεο μικραίνει κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Το βίντεο θα «εξαφανιστεί» μετά τα 100.000 shares, «εξαφανίζοντας» συμβολικά και των πόνο των θυμάτων του εκφοβισμού.
Όταν το βίντεο θα έχει πια σβήσει, θα παραμείνει μόνο το τελευταίο καρέ, το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται στο Facebook, συνεχίζοντας τον εποικοδομητικό διάλογο για τον εκφοβισμό.
«Μοιράσου το για όσους φοβούνται να το μοιραστούν» είναι το μήνυμα που σηματοδοτεί την έναρξη του βίντεο.
Η μεταφορική σημασία του ηχηρού μηνύματος θέλει να καταδείξει πώς ο ανοιχτός διάλογος για τις εμπειρίες εκφοβισμού μπορεί να δώσει ένα τέλος στο καταστροφικό φαινόμενο των καιρών μας.