Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για το 2014, αποδεικνύοντας, για ακόμη μία φορά, ότι για τον όμιλο ΟΤΕ, ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο!
Στο πλαίσιο της 5ης τελετής απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, το 13888 του ΟΤΕ κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, Μεγάλης Ομάδας».
Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας και της προσήλωσης των ανθρώπων της εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία εκφράζεται σε κάθε προϊόν και υπηρεσία που σχεδιάζει, σε κάθε στιγμή της επικοινωνίας με τον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2014, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ πραγματοποίησε περισσότερες από 13 εκατ. ξεχωριστές επαφές με πελάτες.
Όπως δήλωσε και ο διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ομίλου ΟΤΕ, κ. Α. Στράτος: «Στον ΟΤΕ αλλάζουμε, γινόμαστε μέρα με την ημέρα καλύτεροι, ερχόμαστε πιο κοντά στις ανάγκες του πελάτη. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την πρωτιά αυτή. Ανήκει σε ολόκληρη την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, που με το πάθος και το συναίσθημα που καθημερινά μεταφέρουν στους πελάτες μας, τηρούν την υπόσχεση του ΟΤΕ: Μαζί, είμαστε Ένα».
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την υποστήριξη και αναβάθμιση του ρόλου όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται στην Ελλάδα από το 2010. Στη φετινή, 5η διοργάνωση, υποβλήθηκαν 110 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, το ινστιτούτο βραβεύει τον πρώτο ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους, για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών. Η κριτική επιτροπή κάθε κατηγορίας αποτελείται από 3 κριτές και 1 αναπληρωματικό μέλος (1 ακαδημαϊκός, 1 ceo, 1 υψηλόβαθμο στέλεχος εξυπηρέτησης πελάτη).