Ο Ατζούν Ιλιτζαλί είναι γνωστός για τα ριάλιτι επιβίωσης, αλλά αυτή τη φορά φαίνεται πως πρέπει να επιβιώσει σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό: την τουρκική πολιτική αρένα.
Η είδηση πως η εταιρεία του, Creative Media, εξασφάλισε σύμβαση ύψους 400 εκατομμυρίων λιρών από τον μητροπολιτικό δήμο της Κωνσταντινούπολης προκάλεσε πολιτική θύελλα. Η εταιρεία αυτή, που έχει έδρα το Λονδίνο και δημιουργήθηκε μετά το 2019, φέρεται να έχει σχέση με τη χρηματοδότηση προπαγανδιστικών troll λογαριασμών υπέρ του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP).
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το θέμα συνδέεται με τη σύλληψη του δημάρχου Εκρέμ Ιμάμογλου, προσθέτοντας μια ακόμα δόση δράματος στην τουρκική πολιτική σκηνή. Ο Ιλιτζαλί, πάντως, αρνείται κάθε εμπλοκή, τονίζοντας πως ούτε καν έχει μιλήσει με τον Ιμάμογλου. Μάλιστα, υπενθύμισε πως έχει δηλώσει ανοιχτά ότι ψήφισε το κυβερνών κόμμα AKP, υπονοώντας ότι δέχεται επίθεση λόγω πολιτικών του πεποιθήσεων.
Η αλήθεια; Όπως και στα ριάλιτι, έτσι και εδώ, οι θεατές δεν ξέρουν ποιος είναι ο πραγματικός «καλός» και ποιος ο «κακός». Το σίγουρο είναι πως στην Τουρκία η πολιτική θυμίζει όλο και περισσότερο ένα στημένο παιχνίδι τηλεθέασης, με ίντριγκες, στρατηγικές και ανατροπές που θα ζήλευε ακόμα και το Survivor!