Αν υπήρχε βραβείο για την πιο προσβλητική και ανούσια προσπάθεια να κλέψεις την παράσταση, τότε ο Κάνιε Γουέστ και η Μπιάνκα Σενσόρι θα το είχαν κερδίσει χθες.
Όχι μόνο επειδή η Σενσόρι αποφάσισε να μετατραπεί σε ανθρώπινη τσάντα πλαστικών για να προωθήσει το άλμπουμ του συζύγου της, αλλά και επειδή ο ίδιος ο Κάνιε φαίνεται να έχει ξεχάσει ότι τα Grammy δεν είναι η εβδομαδιαία του επίδειξη τρέλας.
Η “προκλητική” εμφάνιση της Σενσόρι, που έκανε τα διάφανα καλσόν να φαίνονται υπερβολικά συγκρατημένα, ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν το κόκκινο χαλί: μια υπενθύμιση ότι η μόδα μπορεί να είναι τέχνη, αλλά η τέχνη δεν είναι πάντα καλή. Και φυσικά, η απόφαση να αποχωρήσουν μετά από αυτό το θέαμα ήταν η κερασά στην τούρτα της γελοιότητας. Ίσως να ήταν καλύτερα να είχαν μείνει σπίτι και να είχαν κάνει μια διαδικτυακή συναυλία με φόντο ένα πλαστικό φύλλο.
Και για να μην ξεχνάμε, ο Κάνιε, που επέστρεψε στα Grammy μετά από μια δεκαετία, φαίνεται να πίστευε ότι η απροκάλυπτη αυτοπροβολή θα του εξασφάλιζε το 25ο βραβείο. Αλλά, surprise, surprise, το “Carnival” δεν κέρδισε. Ίσως η επιτροπή να θεώρησε ότι η μουσική πρέπει να μιλάει από μόνη της, και όχι μέσα από ένα διάφανο φόρεμα.
Συμπερασματικά, αν το “Vultures” ήταν μια προσπάθεια να προκαλέσει, τότε ήταν επιτυχημένο. Αν όμως ήταν μια προσπάθεια να εντυπωσιάσει, τότε απλώς αποδείχτηκε ότι μερικές φορές λιγότερο είναι περισσότερο. Και σε αυτή την περίπτωση, το “λιγότερο” ήταν κυριολεκτικά τίποτα.