Ιδιωτικό ελικόπτερο Αγκούστα Μπελ έπεσε στη θάλασσα στο Αχλάδι Ευβοίας, βορειοδυτικά της Αγίας Άννας, ανοιχτά της παραλιας Φραγκάκη.
Στο σημείο της πτώσης σπεύδει super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας από Βόλο για έρευνα και διάσωση, ενώ σπεύδει και σκάφος της 7ης ΕΜΑΚ με 5 πυροσβέστες.
Σύμφωνα με πληροφορίες απογειώθηκε 11:10 από το Μαντούδι με προορισμό τη βιομηχανική περιοχή του Βόλου.
Το βίντεο με την πτώση του ελικοπτέρου
Τα ελικόπτερα Α-109
Το Agusta A-109 είναι ένα ελαφρό, δικινητήριο, οκταθέσιο ελικόπτερο πολλαπλών ρόλων, κατασκευασμένο από την ιταλική εταιρεία Agusta (νυν AgustaWestland).
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 η Agusta σχεδίασε το A-109A ως ένα μονοκινητήριο εμπορικό ελικόπτερο. Σύντομα όμως παρουσιάστηκε η δικινητήρια έκδοσή του, οπότε το 1967 επανασχεδιάστηκε ώστε να φέρει δύο κινητήρες Allison 250-C14. Η σχεδιαζόμενη στρατιωτική έκδοση (το A109B) δεν αναπτύχθηκε καθώς η εταιρεία επικεντρώθηκε στην οκταθέσια έκδοση του ελικοπτέρου, το A109C.
Το πρώτο από τα τρία πρωτότυπα έκανε την πρώτη του πτήση στις 4 Αυγούστου 1971. Ακολούθησε μία μακρά περίοδος εξέλιξης και τελικά το πρώτο σκάφος παραγωγής κατασκευάστηκε τον Απρίλιο του 1975, ενώ οι παραδόσεις προς τους διάφορους πελάτες άρχισαν στις αρχές του 1976.
Η επιτυχία του ελικοπτέρου ήρθε σύντομα καθώς άρχισε να χρησιμοποιείται σε μία πλειάδα ρόλων πέραν του ελαφρού μεταφορικού ελικοπτέρου, συμπεριλαμβανομένων ρόλων εναέριου ασθενοφόρου και έρευνας και διάσωσης.
Το 1975 η Agusta άρχισε να επανεξετάζει την προοπτική ανάπτυξης μίας στρατιωτικής έκδοσης του ελικοπτέρου και μεταξύ του 1976 και 1977 διενέργησε δοκιμές με πέντε A-109A τα οποία έφεραν αντιαρματικούς πυραύλους TOW. Αποτέλεσμα των δοκιμών αυτών ήταν η ανάπτυξη δύο στρατιωτικών εκδόσεων, μίας ως ελαφρύ επιθετικό ελικόπτερο εγγύς υποστήριξης και μίας για ναυτικές επιχειρήσεις.