Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά – Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ
Σημαντικές αλλαγές αναμένονται από τον Σεπτέμβριο στις αστικές συγκοινωνίες. Στόχος του ΟΑΣΑ είναι το Μετρό και οι γραμμές κορμού λεωφορείων να αποτελέσουν τη «ραχοκοκαλιά» του νέου δικτύου.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας το «Εθνος» πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό. Παράλληλα θα αυξηθεί η συχνότητα των διελεύσεων στα σημεία που η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη.
Οι βασικές αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ
-Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό.
-Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό.
-Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.
Τι θα αλλάξει στις τιμές των εισιτηρίων
Με στόχο την επιστροφή του επιβατικού κοινού στα ΜΜΜ αλλάζει και η τιμολογιακή πολιτική στα εισιτήρια από τον Σεπτέμβριο.
Συγκεκριμένα:
-Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.
-Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.
-Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ
-Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών
-Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου που κοστίζει 14 ευρώ
Πηγή: Πηγή