Με γραφεία στην Αθήνα και τη Νέα Υόρκη και με 800.000 εγγεγραμμένους η ελληνική start-up εταιρεία Daily Secret, έχει κινήσει το ενδιαφέρον και των Αυστραλών.
Η ομογενειακή εφημερίδα Neos Kosmos φιλοξενεί στην αγγλόφωνη έκδοσή της συνέντευξη της Δανάης Χριστοπούλου, διευθύντριας σύνταξης της εταιρείας η οποία στην ουσία δεν κάνει τίποτε από το να μοιράζεται καθημερινά μυστικά -το λέει και το όνομά της άλλωστε (Daily Secret)- με τους εγγεγραμμένους χρήστες της για καταστήματα, εστιατόρια κι επιχειρήσεις στην περιοχή που δραστηριοποιούνται.
Συγκεκριμένα, το «Daily Secret» δεν είναι τίποτε άλλο από ένα καθημερινό e-mail που μοιράζεται με τα μέλη του τα πιο συναρπαστικά μυστικά που έχει να προσφέρει η πόλη τους. Ξεκίνησε το 2010 από την ανάγκη του Νίκου Κακαβούλη και της Φαίδρας Χρούσου να θυμίσουν στους φίλους τους τι είναι αυτό που αγαπάνε στην πόλη τους. Αυτή τη στιγμή είναι ένας… ζωντανός οργανισμός που στέλνει καθημερινά μυστικά σε 800.000 μέλη σε 19 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Οι πόλεις για τις οποίες η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να στείλει ενημερωτικά e-mails στους πελάτες της, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, είναι η Βιέννη (Αυστρία), το Μπουένος Άιρες (Αργεντινή), το Τορόντο και το Βανκούβερ (Καναδάς), το Σαντιάγο (Χιλή), η Σανγκάη (Κίνα), όλες οι πόλεις της Κύπρου, η Αθήνα, η Μύκονος, η Θεσσαλονίκη, η Βουδαπέστη (Ουγγαρία), το Τελ Αβίβ (Ισραήλ), η πόλη του Μεξικού, η πόλη του Παναμά, η Λίμα (Περού), η Βαρσοβία (Πολωνία), το Βουκουρέστι (Ρουμανία), η Μαδρίτη (Ισπανία), η Στοκχόλμη (Σουηδία), η Άγκυρα, η Αλικαρνασσός, η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη (Τουρκία), το Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και το Σαν Φρανσίσκο (ΗΠΑ).
Οπως αναφέρει η δημοσιογράφος της αυστραλιανής εφημερίδας, η εταιρεία γεννήθηκε μέσα στην κρίση και «αποτέλεσε έναν τρόπο να βοηθήσει τους Αθηναίους να ξαναερωτευτούν την πόλη τους, να ανακαλύψουν κρυμμένα μέρη και γωνιές που δεν ήξεραν ότι υπάρχουν και να ξανα-ανακαλύψουν αυτά που έχουν ξεχάσει». «Ηταν ένα πρότζεκτ καλού κάρμα (good karma project) σε μια εποχή που η πόλη περνούσε δύσκολα» λέει η Δανάη Χριστοπούλου.
Κι όμως, αναφέρει η εφημερίδα Neos Kosmos, η επιμέλεια της εταιρείας να καλύψει όλα τα ενδιαφέροντα όλων των τομέων της καθημερινής ζωής, έκανε τη Daily Secret να αφήσει γερά το αποτύπωμά της, αφού την κατέστησε σε μία από τις εταιρείες με το μεγαλύτερο καθημερινό «newsletter» το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις ΗΠΑ. Οσοι ενδιαφέρονται δεν έχουν παρά να επισκεφθούν το site της σελίδας και να εγγραφούν δωρεάν, λαμβάνοντας έτσι καθημερινά e-mails με μυστικά της πόλης τους.
Χαρακτηριστικό του πόσο εξαπλώνεται το εύρος της εταιρείας είναι μόνο πως μόνο τους πρώτους τρεις μήνες της λειτουργίας της, η εταιρεία δέχθηκε μόνο από την Αθήνα 30.000 νέα μέλη, «insiders», όπως τους ονομάζει. Ετσι, η πρώτη δοκιμή σε «άγνωστα» νερά, δηλαδή εκτός συνόρων, έγινε στη γειτονική Τουρκία και συγκεκριμένα στην Κωνσταντινούπολη, η οποία ήταν σε τελείως διαφορετική κατάσταση από την Ελλάδα, και βίωνε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια, η Daily Secret, αναφέρει η ομογενειακή εφημερίδα εξαπλώθηκε στον κόσμο και διαθέτει εκδόσεις σε εννέα διαφορετικές γλώσσες. «Σύντομα συνειδητοποιήσαμε ότι (το κόνσεπτ) είναι κάτι που θα μπορούσε να λειτουργήσει παρά την κρίση και όχι εξ αιτίας της κρίσης» εξομολογείται η Χριστοπούλου στην εφημερίδα.
«Τότε ήταν που καταλάβαμε ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δεν είναι και τόσο διαφορετική, όλοι θέλουν τα ίδια πράγματα, όλοι θέλουν να είναι ενδιαφέρουσα και όσο το δυνατόν πιο συναρπαστική η καθημερινή τους ζωή» προσθέτει η Χριστοπούλου.
Η εφημερίδα αναφέρει για την εταιρεία πως όπως η πλειοψηφία των start-up εταιρειών, η χρηματοδότησή της προέρχεται κυρίως από τη διαφήμιση, με την αξία της συγκεκριμένης εταιρείας να εκτιμάται μέσα στο 2012 στα 12 δις αμερικάνικα δολάρια.
Οσο για το αν η εταιρεία σκέφτεται να «ανοίξει φτερά» και για την Αυστραλία, η Δανάη Χριστοπούλου αποκαλύπτει πως μέσα στην ατζέντα είναι η επέκταση και σε Μελβούρνη και Σίδνεϊ και μάλιστα σύντομα, κάπου στις αρχές του 2015.