ΕΛΛΑΔΑ

Ερευνα της Nielsen: Η κρίση άλλαξε δραστικά τις συνήθειες του Ελληνα στα σούπερ μάρκετ

Στην εποχή της κρίσης, το περιβόητο καλάθι της νοικοκυράς αδειάζει πριν καν γεμίσει. Στην πραγματικότητα, όμως, καμία νοικοκυρά δεν αποπειράται να το… γεμίσει, καθώς οι τιμές των προϊόντων είναι αρκούντως αποτρεπτικές.

Σύμφωνα με την έρευνα της Νielsen, οι παγιωμένες επί χρόνια συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή όταν πήγαινε στο σούπερ μάρκετ έχουν αλλάξει με την έλευση της οικονομικής κρίσης.

Ήδη από το 2008 διαφαινόταν μια τάση στην αλλαγή των συνηθειών και απλώς αυτή πλέον δείχνει να παγιώνεται. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως η τιμή ενός προϊόντος είναι το βασικό κριτήριο αγοράς για τον Έλληνα καταναλωτή -σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Παράλληλα, όπως τονίζει η εταιρεία ερευνών IRI, στη χώρα μας δραστηριοποιούνται επτά μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες συγκεντρώνουν τα 9 από τα 10 ευρώ που διατίθεται στην αγορά, ρίχνοντας στα… Τάρταρα τα μικρά συνοικιακά σούπερ μάρκετ.

Επίσης, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον (Nielsen), ενώ το 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ (στοιχεία διεθνούς έρευνας dunnhumby).

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Γλυφάδα: Ο «Πόλεμος» της Τουρκικής Μαφίας με Δύο Εκτελέσεις Μπροστά σε Αθώους Πολίτες

Πέντε Δολοφόνοι που Παρίσταναν τους Αθώους στην Τηλεόραση

Η Αγγελική Νικολούλη έχει καταφέρει να φέρει στο…

343,8 Δισεκατομμύρια και Άλλοι 9: Οι Πλουσιότεροι στον Κόσμο το 2024 και Τα Μυστικά τους

Η λίστα του διάσημου επιχειρηματικού περιοδικού Forbes για…

Επιδότηση Ρεύματος Δεκεμβρίου: Πόσο Θα Μειωθεί ο Λογαριασμός Σας

Ανακοινώθηκε η επιδότηση για τους λογαριασμούς ρεύματος του…

Θα πάθετε μεγάλο σοκ με το σώμα της Natalija Kuznetsova

Οι δικέφαλοί της είναι πιο ογκώδεις από εκείνους…

Γιγάντιος πύθωνας εθεάθη σε πλημμυρισμένους δρόμους της Ταϊλάνδης

Οι πρόσφατες πλημμύρες στο νότιο τμήμα της Ταϊλάνδης…
contact