Μα γιατί αυτή η εκατόμβη τόσο ταλαντούχων πλασμάτων, τόσο προνομιούχων, τόσο διάσημων, τόσο ζάπλουτων;
Η Βάλερι Μασάλας (Βασιλική Μάσαλα εκ της Λακωνίας οι γονείς της) από τις μεγάλες φίρμες στο Casting της κινηματογραφικής βιομηχανίας, μου έλεγε σε κάποιο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης που ήταν προσκεκλημένη ότι «άπαντες στο Χόλιγουντ είναι γκέι. Και αν κάποιος εξακολουθεί να παραμένει κόκορας, ε αυτός θα τις «πάρει» όλες»! Και συμπλήρωνε «άπαντες, γυναίκες και άντρες, κολυμπάνε σε ωκεανούς ναρκωτικών. Πάσης φύσεως. Η πιο αφοσιωμένη πελατεία της μαφίας». Και τότε πως γίνεται να μην «τεζάρουν» όλοι; «Είναι απλό. Αρκετοί καταφέρνουν να προστατεύονται από κάτι. Ας πούμε από την οικογένεια, από κάποια θρησκεία, από μια ιδεολογία»!
Μερικά 24ωρα μετά την μοιραία «κατάληξη» του Γιώργου Κυριάκου Παναγιώτου, επονομαζόμενου George Michael, κάποιος εκ των ατζέντηδων της δισκογραφίας είπε το εξής κυνικό: «αρκετά μεγάλος, αιωνόβιος πέθανε πληρέστατος ημερών». Φυσικά εννοούσε το εντελώς αυτονόητο. Με τόσες αστείρευτες ποσότητες χαπιών και άλλων ουσιών. Με τέτοιο κατεστραμμένο οργανισμό και με τέτοια κατάθλιψη είναι θαύμα που άντεξε πενήντα τρία ολόκληρα χρόνια να είναι ζωντανός! Ο Τζορτζ είχε πει -έτσι λένε- ότι «είμαι καταραμένος». Όχι δεν ήταν καταραμένος. Απλώς από την προσωπική, αχαλίνωτη, ζωή του ήταν «προεπιλεγμένος». Το ρεπορτάζ του βίου του πασίγνωστο σε κάθε «κοινό θνητό».
Η ΜΕΡΙΛΙΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ «ΠΑΡΕΙ» ΟΛΟΥΣ
Η Νόρμα Τζιν Μόρτενσον, η Μέριλιν Μονρόε ντε, απολάμβανε προαστασίας πανίσχυρων αρσενικών. Οπως ο πυγμάχος Τζο Ντι Μάτζιο, ο δεύτερος σύζυγός της. Οπως ο μέγιστος θεατρικός συγγραφέας, διανοούμενος και μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος ΗΠΑ ο θρυλικός Αρθουρ Μίλερ. Η υπογραφή κάτω από το σπουδαιότερο ρεαλιστικό θεατρικό όλων των αμερικανικών εποχών «Ο θάνατος του εμποράκου». Οπως φυσικά ο Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι. Εκεί να δεις προστασία!
Ο Φρανσουά Φορεστιέ που έχει «σπιλώσει» δεκάδες διάσημα ονόματα, γράφει στο βιβλίο του «Τζον και Μέριλιν» ότι η επίγεια θεά είχε «πάρει» δεκάδες αρσενικά «εργαλεία». Κάθε είδους, μήκους, πάχους, διαμετρήματος και «επαγγέλματος». Ακόμα και Bartenders. Ακόμα και γκρουπιέρηδες. Δεν άφηνε τίποτα μα τίποτα να πέσει!
Η Μέριλιν τα είχε χαμένα. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων, που λέει ο λόγος, βρέθηκε από τους υπονόμους στα ρετιρέ. Και όσο ανέβαινε τόσο την «γρονθοκοπούσαν» όλοι οι αρσενικοί. Ταυτόχρονα προσπαθούσε να «μάθει γράμματα» ως σύζυγος του Αρθουρ Μίλερ. Γι αυτό παρακολουθούσε, ως «μαθήτρια» σεμινάρια υποκριτικής στο Actor’s Studio του Λι Στράσμπεργκ και της Στέλα Αντλερ. Και την άλλη στιγμή έπεφτε στο κρεβάτι του Προέδρου.
ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΩΜΟCIA
Ενδιαμέσως κατάπινε ολόκληρο φαρμακείο. Ηταν αδύνατον να διαχειριστεί τον χαρακτήρα της. Ο Τζον, για παράδειγμα, το «έδινε» σε οποιαδήποτε θηλυκή γάτα διέσχιζε το οπτικό του πεδίο. Ο Τζον» γράφει ο Φορεστιέ ήταν ικανός να τον «δώσει» σε κάποια τουαλέτα πολυτελείας στη διάρκεια κάποιας δεξίωσης. Και επειδή εκσπερμάτωνε στο λεπτό, η απουσία του δεν γινόταν αντιληπτή
Η Μέριλιν, σύμφωνα με τους Χολιγουντιανούς θρύλους, απειλούσε τον Πρόεδρο πως αν εκείνος δεν χωρίσει την Τζάκι θα πάει στις εφημερίδες και θα τα αποκαλύψει όλα. Ποια όλα; Μα φυσικά το σχέδιο εισβολής στην Κούβα στον κόλπο των χοίρων. Οταν στις 5 Αυγούστου του 1962 ο Πίτερ Λόφορντ την βρήκε νεκρή όλοι στο L.A υποπτεύθηκαν συνωμοCIA!
Ο Πίτερ Σίντνει Ερνεστ Αιλεν (το πλήρες όνομα του Βρετανού Πίτερ Λόφορντ), ένα από τα εκλεκτά μέλη της «συμμορίας» του Φρανκ Σινάτρα. Ο «Englishman», ως σύζυγος της Πατ Κένεντι, αδελφής του Τζον, ήταν ο ενδιάμεσος που προσκόμισε την Μέριλιν στο κρεβάτι του Φράνκι. Είπαμε η «Some Like it Hot» τους είχε «πάρει» όλους. Ως εκ τούτου η περίπτωση συνωμοCIAς έγινε πειστική στους κύκλους της Showbiz!
Δηλαδή δεν ήταν οι άφθονες ποσότητες χαπιών που σκότωσαν το κορίτσι. Ηταν πράκτορες που με ενδοφλέβια χορήγησαν δηλητήριο καθώς εκείνη κοιμόταν του καλού καιρού. Ποιος ξέρει!
Οσο φεύγουμε από το Cinema με κατεύθυνση Rock Sex and Drugs τόσο οι ηλικίες κατεβαίνουν χαμηλά. Πολύ χαμηλά. Με την εξαίρεση δύο μεγιστοτεράστιων ταλέντων!
Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα