Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε το iSeeCars συγκεντρώθηκαν ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τα κριτήρια επιλογής.
Το site ανέλυσε περισσότερα από 30 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα προς πώληση στην ιστοσελίδα κατά το τελευταίο έτος και μελέτησε εκατοντάδες χιλιάδες έρευνες καταναλωτών που ήρθαν σε επαφή με τον πωλητή σχετικά με ένα συγκεκριμένο κατάλογο αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο του site Phong Ly: «Οι προτιμήσεις στη μάρκα του αυτοκινήτου βασίζονται στον υπολογισμό και τη σύγκριση των ποσοστών των ερευνών των ανδρών έναντι των γυναικών.»
Mini
Η Mini δεν θεωρείται ως μια ιδιαίτερα αρσενική μάρκα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι γυναίκες είναι κατά 18% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Mini από τους άνδρες. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σίγουρα φαίνονται μικρά και “χαριτωμένα”, θα μπορούσαμε όμως να πούμε ότι απουσιάζουν από το σπορ και πολυτελή σχεδιασμό που προσελκύει τους άντρες καταναλωτές. Στην Κίνα για παράδειγμα, το 80% ιδιοκτητών των Mini είναι γυναίκες, κάτι που η εταιρεία προσπαθεί να εξισορροπήσει με μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση μάρκετινγκ.
Mazda
Όταν πρόκειται για την επιλογή ενός νέου Mazda, υπάρχουν 21% περισσότερες πιθανότητες να το αγοράσουν οι γυναίκες και όχι το αντρικό κοινό. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η Mazda εστιάζει σε μικρότερα και πιο αποδοτικά αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν τόση δύναμη.
Nissan
Με οχήματα όπως το το Juke, το Note και το Leaf, η Nissan έχει μια σειρά από επιλογές που κατά κανόνα η ανδρική πελατεία δεν θα την επιλέξει. Για την ακρίβεια, το οι αγοραστές του Nissan Juke είναι πάνω από το ήμισυ γυναίκες. Σύμφωνα με το iSeeCars, οι γυναίκες τείνουν κατά 23% αγοράσουν ένα Nissan από ότι οι άνδρες.Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα
Σελίδες 1 2