Η Toyota εισέρχεται στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων crossovers με ένα εντυπωσιακό όχημα, που κατά την παρουσίασή του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης έστρεψε όλα τα φώτα της δημοσιότητας προς το μέρος του.
Το Toyota C-HR φέρει ένα εντυπωσιακό και δυναμικό design που το ξεχωρίζει στο δρόμο, έχοντας δανειστεί αρκετές από τις επιβλητικές γραμμές του περσινού C-HR concept.
Το αυτοκίνητο φέρει εντυπωσιακά κοψίματα και γωνίες στο περίβλημά του, μια γραμμή οροφής σε στυλ coupe, καθώς και κρυμμένα χερούλια των πίσω θυρών που τονίζουν την εξαίρετη δουλειά που έχει γίνει και από πλευράς αεροδυναμικής.
Εκείνο που ξεχωρίζει το Toyota C-HR από τα υπόλοιπα οχήματα της κατηγορίας του είναι το γεγονός ότι είναι βασισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα TNGA της εταιρίας, την οποία μοιράζεται με το Prius.
Η εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει στο C-HR να χρησιμοποιήσει και την υβριδική τεχνολογία του τελευταίου, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα με την ηλεκτρική κίνηση.
Το υβριδικό σύνολο των 1.8 λίτρων αποδίδει 122 ίππους, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι χαμηλότερες από 90 γρ./χλμ, καθιστώντας το νέο απόκτημα της οικογένειας Toyota στην κορυφή της κατηγορίας του.
Το C-HR θα είναι επιπρόσθετα διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά με έναν βενζινοκινητήρα turbo των 1.2 λίτρων, απόδοσης 115 ίππων, ο οποίος πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο Auris.
Η επιλογή όσον αφορά κιβώτια ταχυτήτων είναι μεταξύ ενός χειροκίνητου των έξι σχέσεων και του αυτόματου CVT