Πριν από την προκήρυξη των εθνικών εκλογών όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων έδειχναν τον Σύριζα να προηγείται με 15% έως 20% έναντι της Νέας Δημοκρατίας.
Αμέσως μόλις προκηρύχτηκαν οι εκλογές, αμέσως άλλαξαν ρότα δείχνοντας ένα «ντέρμπι» μεταξύ ΝΔ και Σύριζα.
Προφανώς, αυτό μπορούσε να έχει δύο αναγνώσεις. Είτε το αποτέλεσμα ήταν «κοντινό», είτε οι δημοσκοπικές εταιρείες έδειχναν ψεύδη με σκοπό την πόλωση του εκλογικού σώματος και τον επηρεασμό του προς τέρψιν των δύο μεγαλύτερων μνημονιακών κομμάτων.
Εν τέλει το αποτέλεσμα κατέγραψε μία άκρως αισθητή διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων, που ξεπερνά το 7%.
Δεν θα πρέπει να κληθούν οι εταιρείες και να τους ασκηθεί έλεγχος για την χειραγώγηση της κοινής γνώμης;
Το σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα των εκλογών θα ήταν πολύ διαφορετικό, αν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων υπόκεινταν σε έναν έλεγχο.