Έξαλλο έκανε το Γιώργο Κιμούλη η ανακοίνωση της ματαίωσης των υπόλοιπων παραστάσεων για τις “Θεσμοφοριάζουσες”, όπου πρωταγωνιστούσε και υπέγραφε τη σκηνοθεσία.
Ο ηθοποιός ανάρτησε την ανακοίνωση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, σχολιάζοντας: “…μία αδιανόητη ανακοίνωση κι ένα ενδιαφέρον σχόλιο…”.
Δείτε πώς ξέσπασε ο δημοφιλής ηθοποιός.
“…μία αδιανόητη ανακοίνωση κι ένα ενδιαφέρον σχόλιο…
Θεσμοφοριάζουσες – Καλοκαίρι 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ : “Με λύπη μας ανακοινώνουμε τη ματαίωση των επόμενων παραστάσεων για την παραγωγή “Θεσμοφοριάζουσες”, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2014. Δυστυχώς η παράσταση δεν έτυχε της ανάλογης ανταπόκρισης από το κοινό με αποτέλεσμα η μέχρι σήμερα οικονομική ζημία να είναι μεγάλη και να μην μας επιτρέπει τη συνέχισή της. Όλες οι συμβατικές υποχρεώσεις της Ακροπόλ Α.Ε. προς τους συνεργάτες και συντελεστές της παράστασης θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο. Ζητούμε συγνώμη από το κοινό για τη ματαίωση των παραστάσεων. Ο Θεατρικός Οργανισμός Ακροπόλ θα συνεχίσει να παράγει καλλιτεχνικό έργο, πιστός στο όραμά του για παραστάσεις υψηλού επιπέδου”.
Ένα σχόλιο ως απλή διευκρίνιση… δια του λόγου το ασφαλές: Σε 37 παραστάσεις η παραγωγή αποδεδειγμένα είχε κόψει πάνω από 16000 εισιτήρια σχεδόν! Αυτό λέγεται “μη ανταπόκριση του κόσμου”; Δε νομίζω. Πόσοι θίασοι φέτος που περιόδευαν στην επικράτεια έκαναν σε 37 παραστάσεις πάνω από 16000 εισιτήρια; Ίσως όμως ο κ. Κιρκινέζος, που μας προειδοποιεί, πως θα συνεχίσει να παράγει καλλιτεχνικό έργο, πιστός στο όραμά του για παραστάσεις υψηλού επιπέδου, να γνωρίζει καλύτερα…
…η πραγματικότητα αν και φαίνεται απλή, δεν είναι και τόσο: αντί να πληρώσει τον κ. Τσακνή, ο οποίος τον κατήγγειλε, αλλά και όλους τους υπόλοιπους συντελεστές (κ. Κώστα Γεωργουσόπουλο, μεταφραστή, κ. Γιάννη Μετζικώφ, σκηνογράφο ενδυματολόγο, κα Έλενα Γεροδήμου, χορογράφο) ηθοποιούς και τεχνικούς, κατέβασε την παράσταση, επειδή, όπως δηλώνει ο ίδιος, η οικονομική ζημιά ήταν μεγάλη, αν και οι εισπράξεις απ’ τους πιο πάνω αριθμούς δεν αποδεικνύουν κάτι τέτοιο.
Εδώ όμως εύλογα γεννάται μία μεγάλη απορία επίσης, μεγαλύτερη ίσως και από την οικονομική ζημιά που επικαλείται: αφού στην ανακοίνωσή του δηλώνει, πως “οι συμβατικές του υποχρεώσεις προς τους συνεργάτες και συντελεστές της παράστασης θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο” (sic), γιατί ματαιώνει τις υπόλοιπες παραστάσεις; Ούτως ή άλλως τα ίδια χρήματα υποτίθεται θα δώσει είτε συνεχιστούν, είτε κατέβει. Κανείς εκ των συντελεστών δεν έχει συμφωνήσει να πληρώνεται με την παράσταση. Αν ικανοποιήσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις λοιπόν τα ίδια χρήματα θα δώσει. Τα δε παραπάνω έξοδα για όσους γνωρίζουν από θεατρικές παραγωγές είναι ελάχιστα σε σχέση με τις εισπράξεις των επτά υπολοίπων παραστάσεων, που ακυρώνει, ιδίως όταν η τελευταία είναι στο Ηρώδειο!
Τι προσπαθεί να κάνει; Να δημιουργήσει κι άλλη “ζημιά” στην ίδια του την επιχείρηση; Δεν πιστεύω πως είναι τόσο κουτός. Γιατί γίνεται τότε όλο αυτό; Για ένα γινάτι; (Ναι! “το γινάτι βγάζει μάτι”, έλεγε και η δική μου η γιαγιά). Υπερβολικό όμως είναι. Για να δώσει μία “στιβαρή” και σκληρή απάντηση, μιμούμενος τον σκληρό και άτεγκτο θεατρικό παραγωγό, που τιμωρεί τον “διότι δεν συνεμορφώθην” κύριο Τσακνή και μαζί μ’ αυτόν και τους υπόλοιπους εμάς, που τολμήσαμε και του επιδώσαμε διάφορα εξώδικα διαμαρτυρόμενοι και ζητώντας τα δεδουλευμένα μας, στέλνοντας έτσι ένα μήνυμα στους μελλοντικούς συνεργάτες του; Αυτοκαταστροφικό. Γιατί πρώτον έτσι τιμωρεί πάνω απ’ όλα τον εαυτό του και δεύτερον τους μελλοντικούς του συνεργάτες τους έχει ήδη ειδοποιήσει ο κύριος Τσακνής με την επιστολή του και εμείς με τις καταγγελίες μας! Δεν καταλαβαίνω. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου! Εκτός και εάν (κι εδώ αρχίζω ν’ ανησυχώ) δεν έχει σκοπό τελικά να τηρήσει την πιο πάνω υπόσχεσή του, πως “θα ικανοποιήσει όλους στο ακέραιο”. Δε θέλω να το πιστέψω. Οψόμεθα. Το μέλλον θα δείξει… – πάντως, από εδώ, ευχαριστώ όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί μου γι’ αυτήν την παράσταση… κι ας είχε αυτό το άδοξο, αναίτιο και άδικο τέλος… και πάνω απ’ όλα ευχαριστώ τους 16000 θεατές (μαζι με τις προσκλήσεις ίσως να είναι και πάνω από 20000) που ήρθαν και την είδαν… οι οποίοι, όπως φαίνεται, δεν ήταν αρκετοί για τον κ. Κιρκινέζο… του εύχομαι στις επόμενες παραστάσεις του να έχει περισσότερους…”.